Sameboe Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Alle vet at Hamar julebrus er best. Ihvertfall bedre enn den ekle fra Trønderlag.
Yavel Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Sørlandet Julebrus er BEST! Nei, der tar du feil. du har ikke smakt den!
Sameboe Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Jeg slår et slag for oslo julebrus <3 Ringnes?
Nopros Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 du har ikke smakt den! Jeg har smakt alle julebruser som finnes i hele verden, og universet. Min konklusjon er at Hamar julebrus rett og slett er best.
Yavel Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 du har ikke smakt den! Jeg har smakt alle julebruser som finnes i hele verden, og universet. Min konklusjon er at Hamar julebrus rett og slett er best. pix or you dident!
L4r5 Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Altså jeg vedder ikke om forumbrukeres liv. Enn viss han dør da? Jeg kan iallefall ha ok samvittighet for at jeg prøvde å advare han. Det er rett og slett en farlig setting og fly i. Skummelt skummelt.Nå må du roe nøtta to hakk. Ja, ulykkesfrekvensen for flytrafikken der borte er høyere enn her. Men den er fortsatt lavere enn ulykkesfrekvensen på de fleste riksveiene rundt om kring i vårt fagre land.
Nopros Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 pix or you dident! Det var før kameraenes tid.
Balthier Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Jeg så the prestige i går og må si jeg er imponert. Går fremad og tilbaks i hjernen over hvilket trylletriks som var det største i denne filmen.
Sondre Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Nybakt brød med brunost og te à la Twinings Indian Chai. Say no more.
Slimda Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Kriterier for julebrus: 1. Den skal være rød. Alt av juledekorasjon er... rødt... Ikke brunt... 2. Den skal ha en frisk smak. 3. Den skal være søt. Ikke for søt. Men akkurat søt nok. Brun julebrus har jeg prøvd en gang. Aldri mer. Skvip. 1
Balthier Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=GeEuFWLt3WU
Runar Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 What is Love? Baby, don't hurt me Don't hurt me no more
Anbefalte innlegg