Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greenscreen er awesome. ^

Spis mer fiber. Det er normalt å sjøsette en neger hver dag. Selv så gjør jeg det til ca. samme tid hver dag. Pluss/minus et par timer.

Jasså? GJør det maks to ganger uka. :p

Ditto.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knewt: Ja, Alias er perfekt til fest eller hvis man ellers vil trene de små grå. :) Du får heller google "apples to apples", orker ikke forklare det nå. Sitter her og spiser og ser på Dexter.

Skrevet

Hva faen. Er det asbest i veggene på internatet ditt eller noe?

asbest er ikke farlig, så lenge det får være i fred, dvs at det er ikke farlig før du begynner og knekke, knus og slipe asbesten. da det er støvet som er farlig!

Skrevet (endret)

Sidetallet er nesten like kult som ordet RegningeR.

Edit: /facepalm

Poenget hans var at sidetallet var det samme forlengs og baklengs.

Endret av Bytex
Skrevet

Forøvrig lengter jeg hjem ...

Var og gikk der i dag.

Nice ... Ser ut til at jeg kommer nedover den 18. eller 19. desember forresten, før jeg drar over dammen den 20.

Om du er i området da, så bør vi få kunne møttes over f.eks. en øl, evt. en burger ... Selv om jeg har til gode å finne gode burgersteder etter at Bon Apetite i andreetasje / ved den overgangen på Arkaden forsvant.

Skrevet

Stikk på den plassen i nærheten av Rema i sentrum. Ser litt suspekt ut, men så lenge du ikke bestiller nummer 2, 14, 19 eller 27 er du safe.

Skrevet

Nice ... Ser ut til at jeg kommer nedover den 18. eller 19. desember forresten, før jeg drar over dammen den 20.

Om du er i området da, så bør vi få kunne møttes over f.eks. en øl, evt. en burger ... Selv om jeg har til gode å finne gode burgersteder etter at Bon Apetite i andreetasje / ved den overgangen på Arkaden forsvant.

Da er jeg garantert der. Har ingen reiseplaner før til nyttår. Så bare si ifra om du kommer.

Skrevet (endret)
Data           +     Algorithns

1/2 cup butter      cream the butter
1 cup sugar         gradually, add sugar
2 eggs              break eggs
              =

Program (cake)

Endret av Bytex
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive