nnys Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Noen som vil snakke litt? Eller er det slik at alle her bare slenger inn en svett kommentar og forventer at andre skal svare? BLEH... Eww, ingen som vil snakke med en stakkars taper og loner som meg? Får ta kvelden. Sneiks Hva gjør du på forumet, kvinne, når kjøkkenet står tomt?! WHAT??? Vil du ha knyttneven min? Ansiktet eller halsen? På tide å sette mannfolk på plass... 3
L4r5 Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 WHAT??? Vil du ha knyttneven min? Ansiktet eller halsen? På tide å sette mannfolk på plass... Hva sier man til en kjerring med to blåveiser? Ingenting. Man har allerede sagt det to ganger. 3
Datasmurf Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 http://donkeykong.nintendo.com/ Omgomgomgomgomg!
Need44speed Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 http://donkeykong.nintendo.com/ Omgomgomgomgomg! Jeg har donkeykong på gameandwatch dette dette
j-- Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Mr. A: Elementær lære om caching: CTRL+F5 Hvorfor ikke bare trykke F5, lettere. Fordi CTRL+F5 tvinger nettleseren din til å hente ned alt av mellomlagrede elementer på nytt. Det gjør at f.eks bilder lastes på nytt fra serveren til diskusjon.no istendenfor å bli hentet frem fra en mappe på dataen din. Det må da ha vært et godt svar? (:
svelemoe Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Jævla Roccat Kone Knakk musehjulet, det som liksom skulle vere forbetra i V2...
Bytex Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Hvordan knekker man et mushjul? Dundrer på det med knyttneven?
Pinup Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Hvem elsker vel ikke drama etter en fest til halv seks om morgenen? Though, det var svært behagelig at det ikke var mitt drama til en forandring.
After Dark Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Er drittlei av krangling og småbråk uansett om det er på byen eller på fest hjemme!
Sk!ppy Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Fant gamlemobilen til broren min (jobbtelefonen) og det virker som sim-kortet forsatt er aktivt :o
Bytex Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Jeg har dratt hjem lenge før halv seks, så den er egentlig grei.
Sinna'gurk Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 noen som vet hva man burde gjøre med en funnet ipod touch? har gitt opp å finne eier etter å ha gått igjennom notater, bilder, kontakter etc...
Laughing Madcap Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Er drittlei av krangling og småbråk uansett om det er på byen eller på fest hjemme! Indeed, og jeg har generelt vanskelig for bråk, gråting og annen "følelse-utbrudd" på fest. På fest skal man ha gøy, ikke snakke om problem, skape bråk eller ødelegge for andre.
L4r5 Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 noen som vet hva man burde gjøre med en funnet ipod touch? har gitt opp å finne eier etter å ha gått igjennom notater, bilder, kontakter etc... Da har du prøvd hardt nok synes jeg.Ta den i bruk som din egen du. Alle burde legge en fil med kontaktinfo i slike ting.
Mchansern Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 noen som vet hva man burde gjøre med en funnet ipod touch? har gitt opp å finne eier etter å ha gått igjennom notater, bilder, kontakter etc... 2minutter i mikroen. Post video.
Sk!ppy Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 (endret) Hva burde jeg gjøre med gamle jobbtelefonen til broren min? En fungerende HTC touch pro.Simkortet er nok deaktivert.. (fant den når jeg rydda ut av rommet hans. Jeg får nytt rom btw.) Endret 7. november 2010 av Sk!ppy
Anbefalte innlegg