Shikaru Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 jada det er bra det:). men det er jo bare helt vanlige folk i grunn. er nå vanskelig å få seg jobb der, men jeg har tenkt tanken en gang om å søke om internship ellerno lignende der en gang etter jeg er ferdig å studere. hadde vært interessant, og han sa at om man sender inn en showreel med 2d animasjon så er det like bra som i 3d. de er mer opptatt om selve animasjonen og ikke hvilket medium. fikk meg på gode tanker om framtida
Slimda Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Kan jeg spørre om hva "rykte" er? Jo du skjønner det at hvis en dame har seg med alle mennene i et område så får hun et visst rykte på seg og hvis menna har seg med alle damene får de også et slikt derre rykte på seg så det er egentlig ikke så farlig for jeg tror ikke du gjør sånne ting likevel gjør du? 3
Sk!ppy Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Hvem over rektor skal jeg klage til da? Og jeg har ikke tenkt å klage før jeg evt. slutter. Fylkesmannen, se her. Takk. Skal prøve å huske å klage når jeg går ut av 10.ende. Jeg vet karakterene mine vil bli ødelagt om de finner ut at det er meg.
b-real Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Kan jeg spørre om hva "rykte" er?Koselig lesing om dette kan du finne her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1224899 jada det er bra det:). men det er jo bare helt vanlige folk i grunn.er nå vanskelig å få seg jobb der, men jeg har tenkt tanken en gang om å søke om internship ellerno lignende der en gang etter jeg er ferdig å studere. hadde vært interessant, og han sa at om man sender inn en showreel med 2d animasjon så er det like bra som i 3d. de er mer opptatt om selve animasjonen og ikke hvilket medium. fikk meg på gode tanker om framtida Intet er bedre en å møte folk som klarer å inspirere en til ambisjoner Jeg får skryt men det er neppe så vanskelig å få av 50-60 års gamle dame som blir SÅ imponert over enkle ting som matlaging og ola-nordmann-aktivitet 1
dysfunctional Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Tilbake ifra ferie nå Zero? Nei, ikke akkurat. Har ikke fått warn siden 28. jan. Og før det, 27. juni 08.
dysfunctional Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Hva er det med folk å få warnings? Tsk tsk. Jeg kalte en fyr for idiot.
Deadmau5 Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Jeg har bursdag om 20 minutter Blir artig og se hvor mange av dere som husker og gratulere meg! :!: Endret 28. oktober 2010 av Deadmau5
Shikaru Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 ola nordmann aktivitet er viktig da ^^ nå ska jeg sova.
Laugh Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Takk til Slimda og b-real for hjelp på ryktefronten! Skal passe meg.
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Tilbake ifra ferie nå Zero? Nei, ikke akkurat. Har ikke fått warn siden 28. jan. Og før det, 27. juni 08. Avataren er der, nicket er der ... Nå er jeg lykkelig, Vetle!
b-real Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Hva er det med folk å få warnings? Tsk tsk. Nei folk er bare ikke subtile nok med sine personangrep og annet aktiviteter så dermed blir det slik. Mye koseligere å heller sette ut rykter via IRC/MSN om folk Jeg kalte en fyr for idiot. ola nordmann aktivitet er viktig da ^^ nå ska jeg sova. Det er vel også en ola nordmann aktivitet Takk til Slimda og b-real for hjelp på ryktefronten! Skal passe meg. Nemo problemo. Endret 28. oktober 2010 av b-real
dysfunctional Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Avataren er der, nicket er der ... Nå er jeg lykkelig, Vetle! Haha, tenkte at du ville bli glad. ^^ Jeg bare svarte på et spørsmål... Er ikke akkurat "Cool story bro"-verdig.
L4r5 Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Mye koseligere å heller sette ut rykter via IRC/MSN om folk Det der er alt for vanlig blandt folka her føler jeg.
Bytex Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Ja, plutselig får jeg PM fra en her om at hun og hun har sagt sånn og sånn om meg. Som jeg ikke vet noenting om, og har ingen forumfolk på msn eller noenting. Litt moro
Laugh Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Nesten så jeg sovner på sofaen. WHAT UP? Kanskje vi kan ha en snusdiskusjon, stygt vs pent på jenter?
b-real Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg bare svarte på et spørsmål... Er ikke akkurat "Cool story bro"-verdig.Nei vel da b-real har aldri likt meg.Says who egentlig? Hører du litt for mye på det som blir skrevet nedenfor her eller? Mye koseligere å heller sette ut rykter via IRC/MSN om folk Det der er alt for vanlig blandt folka her føler jeg. Ja, plutselig får jeg PM fra en her om at hun og hun har sagt sånn og sånn om meg. Som jeg ikke vet noenting om, og har ingen forumfolk på msn eller noenting. Litt moro Kan det lages drama så skal det lages drama.
Anbefalte innlegg