Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

L4r5: Det er altså så bra? Har du spilt Mass Effect II? Skal spille igjen det på nytt...begynte i går. Elsker absolutt alt ved det spillet; karakterene, dialogen, stemningen, universet osv. Fallout 3 er meget bra, men foretrekker Mass Effect.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pfff, jeg vil bli kjent med henne, snakke fölelser, gå sammen med henne etter skolen, gjöre lekser og spise lusnj ved samme bord :innocent:

Du er typ 1 år eldre en 3klassingene :p Men ja vet hvordan det er artig å bli sett på som "autoritet"

Skrevet

Pfff, jeg vil bli kjent med henne, snakke fölelser, gå sammen med henne etter skolen, gjöre lekser og spise lusnj ved samme bord :innocent:

Du er typ 1 år eldre en 3klassingene :p Men ja vet hvordan det er artig å bli sett på som "autoritet"

Skrevet

Fallout: New Vegas er sykt bra! Likte du 3'eren kommer du til å like dette, garantert!. Syns egentlig det var litt digg å ikke starte i et vault.

• Liker 1
Skrevet

L4r5: Det er altså så bra? Har du spilt Mass Effect II? Skal spille igjen det på nytt...begynte i går. Elsker absolutt alt ved det spillet; karakterene, dialogen, stemningen, universet osv. Fallout 3 er meget bra, men foretrekker Mass Effect.

New vegas er genialt. Fallout 3 var bra. Men det var alt for selvhøytidelig i forhold til eneren og toeren. New Vegas er mye mer i takt med originalene. Det er rett og slett fantastisk.

Mass Effect har jeg verken spilt eneren eller toeren.

Skrevet

Enn om jeg sa Fable 3 Colelctors Ed til helga da :dribble:?

Æææææææææh. TRE DAGER IGJEN. Jeg skulle ønske jeg bodde i USA, de får det i dag! Misunnelig, much.
Skrevet (endret)

Fallout: New Vegas er sykt bra! Likte du 3'eren kommer du til å like dette, garantert!. Syns egentlig det var litt digg å ikke starte i et vault.

helt enig, fallout miljø uten at alt dreier seg om "vault" systemene = epic :3

Endret av Balli
Skrevet

Åh ... Jeg vil også ha Fallout: New Vegas. :p

Men etter helgens eskapader, må jeg avvente kjøp av spill, tastatur og mus til 14. november og heller bruke resten av pengene på mer brød.

Evt. kjøpe jæster og begynne å lage mine egne brød. Det er uansett det eneste jeg mangler fra å sette gjærdeiger uansett.

Skrevet (endret)

MÆÆÆH! New Vegas (og vanilla Fallout 3)kræsjer hele tiden på PC'n min. Sånn minst to ganger i timen. Det raserer spillopplevelsen min fullstendig. Orker ikke mere. Spill på Xbox, da kræsjer det hvertfall ikke.

Endret av Bytex
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...