Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Go go go!!

Jeg snakker nå på vegne av hele forumkafeen, at vi alle sammen vil ignorere deg i all framtid hvis du ikke prøver ikveld. Vi vil ikke se deg her, eller på resten av diskusjon.no ikveld ;)

Endret av Sebbe
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Hyggelig dere er :love: Ja skal gå å spørre, er bare litt redd for at ho skal si nei, men den som intet våger intet vinner.

Må vel stikke å kjøpe en sekser til da. har 6 stk stående, men det blir kanskje litt lite.

Endret av Kim Spartacus
Skrevet

Hyggelig dere er :love: Ja skal gå å spørre, er bare litt redd for at ho skal si nei, men den som intet våger intet vinner.

Pft. Om hun sier nei så går du tilbake til det vanlige livet som du ville gjort uansett om du valgte å ikke gjøre det.

Skrevet

Å spille New Vegas med headset med musikk var en sykt dårlig idé. Jeg hørte ikke krigsmusikken da noe så meg. Aldri hoppet så mye av en skorpion før.

Skrevet

Lønn er som mensen. Den kommer en gang i

måneden og den varer i 7 dager. Og hvis den ikke kommer, ja så

ligger man jævlig tynt an!!

Fantastisk! :D

Jeg skal ut å handle øl senere :love:

Det skal jeg også :D

Jeg har begynt. :new_woot:

Skrevet

Må vel stikke å kjøpe en sekser til da. har 6 stk stående, men det blir kanskje litt lite.

Jeg er selv mer eller mindre deppa for at jeg feiget ut mot verdens søteste, herligste og kuleste dame. Jeg hadde henne, men var for feig.

Jeg støtter Sebbe her! GOGOGO! Jeg vil ignorere deg fra dette punkt om du ikke gjør det!

Skrevet

Snakk om å kjøpe pils i siste liten. Mannen bak kassa sa at om jeg hadde vært 1 minutt senere så hadde de stengt salget. Er de virkelig så pirkete at du ikke får kjøpt pils kl 18.01?

Skrevet

Er mange steder der kassen ikke lar deg slå inn alkohol etter 18 på lørdager og 20 på hverdager. Har ingenting med hvor strenge de er å gjøre.

Gjest medlem-1432
Skrevet

"huleboere" kan være hot.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...