Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Alle som (klarer) å se hele dette foredraget skal få en kake!

http://vimeo.com/15370029

Gjør deg klar til å lage kake. Tar en gulrotkake jeg takk.

Et stykk gulrotkake coming up! Hvor(dan) vil du ha den levert?

Det får du finne ut.

Endret av Mr. A
Skrevet

Alle som (klarer) å se hele dette foredraget skal få en kake!

http://vimeo.com/15370029

O hellige banan, her har vi et tilfelle.

"Aldri før i historien har vi hatt så mye genociiiide som under ateister"

Nei, for verden går til helvete når den blir sekularisert, må vite.

Skrevet

Hvorfor du ikke bestilte en stor kake som Runar kunne hoppe ut av i et sexy antrekk fatter jeg ikke.

åh, trodde det var standard jeg :ohmy: Så jeg får ikke en stor gulrotkake med en stk Runar i ?

Skrevet

Hvorfor du ikke bestilte en stor kake som Runar kunne hoppe ut av i et sexy antrekk fatter jeg ikke.

åh, trodde det var standard jeg :ohmy: Så jeg får ikke en stor gulrotkake med en stk Runar i ?

Joda, du får noe lignende dette:

stripper20cake9be.jpg

Skrevet

Min teori er at hun er en slags androide skapt av Kirken for å bryte ned både kvinnekamp og sekularisering. Spasmene hennes er et tegn på at hun begynner å bli tom for strøm.

Skrevet

Min teori er at hun er en slags androide skapt av Kirken for å bryte ned både kvinnekamp og sekularisering. Spasmene hennes er et tegn på at hun begynner å bli tom for strøm.

Tror også det. Men tror hun har et solcellepanel, og av og til begynner hun å nesten rope. Tror det er fordi hun får litt strøm.

Skrevet

Bytta tilbake til Olive fra Little Miss sunshine? :new_woot: Hun er søt!

Skrevet

Er på 20 min nå, bare 30 igjen, bare å begynne på den store kaka Runar.

Når du har sett den ferdig, kan du spørre deg hvorfor i all verden du har giddet å kaste bort 50min av ditt liv på dette tøvet.

Skrevet

Når du har sett den ferdig, kan du spørre deg hvorfor i all verden du har giddet å kaste bort 50min av ditt liv på dette tøvet.

For å få en kake? Laget og levert av meg?

Skrevet (endret)

For kake vel... Men ja, spør med selv allerede om det er verdt det. Snakk om tullkjerring skal man lete lenge etter.

Endret av Mr. A
Skrevet

jamen det var da "koselig" at jeg fikk nazi propaganda flyer i posten... de vil visst ikke ha utlendiger som meg i landet :p

What? Er du ikke arisk nok for Danmark? :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...