Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det pleier ikek være så populært at vi diskuterer detaljer om warnlogene våre så vi får vel bytte tema.

Hvem her inne har hatt awesome sex i helga? Bortsett fra meg selvsagt.

Sverige Demokraterna sitter nå i Riksdagen(Stortinget) i Sverige... :cry:

Hvordan gikk det med piratpartiet?
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det pleier ikek være så populært at vi diskuterer detaljer om warnlogene våre så vi får vel bytte tema.

Ikke jeg, dessverre. Brukte tiden min på jobb og fest. Vodka, champagne, blåmerker og barneseter. Neida, så joda.

I morgen skal jeg trene litt og gå meg en lang, forfriskende tur.

Skrevet

Ikke jeg... Jeg er forever alone L4r5 :(

Selv om du er forever alone så trenger det ikke bety noe. Søk inspirasjon fra the wankership f.eks.:

Fleshlighten var helt vill og våt etter at jeg hadde gjort den klar!

Skrevet

Ikke jeg, dessverre. Brukte tiden min på jobb og fest. Vodka, champagne, blåmerker og barneseter. Neida, så joda.

Vodka, champagne og blåmerker kan høre med til awesome sex det også. Barneseter derimot blir litt for kinky selv for meg.
Skrevet (endret)

Sett bort ifra barneseter (vel, kanskje de kan?) kan alle tingene du nevnte kombineres til rimelig awesome sex.

:)

Redigert: L4r5 kom meg i forkjøpet.

Endret av Runar
Skrevet (endret)

Altså, jeg satt meg ned i de innebydge setene i handlevogner. De andre utfordret meg til å se om beina mine fikk plass inni de små hullene der. Det gjorde de, men det var ganske så ubehagelig etterpå.

Jeg tror ikke det skal kombineres med sex.

Endret av Zerda
Skrevet

Sett bort ifra barneseter (vel, kanskje de kan?) kan alle tingene du nevnte kombineres til rimelig awesome sex.

:)

HAH! Beat you to it! :ph34r:

Du vant denne runden, mr. L4r5. :hrm:

Skrevet

Du vant denne runden, mr. L4r5. :hrm:

Du må bare innse at jeg er overlegen.

Hadde bare alle vært som meg ....

... så hadde verden vært et merkelig sted.

Skrevet

Altså, jeg satt meg ned i de innebydge setene i handlevogner. De andre utfordret meg til å se om beina mine fikk plass inni de små hullene der. Det gjorde de, men det var ganske så ubehagelig etterpå.

Ekstra fart?

Skrevet

Tja, si ikke det. Fredrik pimpa jo en handlevogn en gang så de kan sikkert gjøres sexsikre også.
Skrevet

Du må være veldig liten...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...