Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått skrevet noe på den novella jeg sa du skulle fortsette på?

Ja, litt faktisk. Men jeg har planlagt to alternative slutter tilfelle jeg ombestemmer meg underveis. Er så mye jeg kunne tenkt meg å hatt med, men klarer ikke bestemme meg for hva.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg trykket feil! Jeg lover!
Pfft. Vet ikke helt om jeg tror deg. Jeg tror heller du er forelsket i meg etter alle bildene som folk fant i går.
Skrevet
Pfft. Vet ikke helt om jeg tror deg. Jeg tror heller du er forelsket i meg etter alle bildene som folk fant i går.

Folk? Mener å huske det var jeg som fant de fleste..

Skrevet

God kveld søte små :love:

God kveld. Visste dere at Magna Carta er de første dokumentene man har funnet som begrenser kongens frihet? Helt sant. De ble funnet i 1215.

Skrevet

Jeg er avslørt. :(

Hva skjer nå? Når kan jeg flytte inn?

Skrevet
Jeg er avslørt. :(

Hva skjer nå? Når kan jeg flytte inn?

Hvis du betaler husleie og tar alt av husarbeid og lager middag hver dag til meg og dama så kan du flytte inn i morra. Men du må sove i en kurv på vaskerommet da. Regner med det går greit?
Skrevet (endret)

Safte suse satans ****. Noen har stjålet fiskeburgerne mine mine for siste gang!!1 Man stjeler nemlig ikke fra earthworm-jim ustraffet. Så jeg tenker avførings tabletter, noen som har noen andre innspill til hva jeg kan forgifte maten min med for så å finne synderen? :devil:

Endret av Earthworm-Jim
Skrevet

Metylenblått i noe drikke du regner med de kommer til å bøffe. Da vil synderen pisse blått dagen etterpå. Så du får stå ved dassen og høre etter hvem som plutselig får panikk.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

‎''Æ kom ikkje hit for å ryk ut fordi æ ikkje kan å klatre i tau''

Skrevet

Hvor får man kjøpt metylenblått?

Jeg lette etter det til et par "eksperimenter" for noen år siden, uten å finne det.

Tror jeg så det på ebay. Er en norsk side også, men den sender bare til skoler og lab-er og sånn.
Gjest medlem-1432
Skrevet

haha ja hun holdt en fin tale på slutten :cool:

Skrevet

Metylenblått i noe drikke du regner med de kommer til å bøffe. Da vil synderen pisse blått dagen etterpå. Så du får stå ved dassen og høre etter hvem som plutselig får panikk.

Hadde vært najs. Men det er fiskeburgere jævelen ser ut til å bite best på. Så jeg trenger noe tabletter eller noe pyro greier som tar fyr i pannen når h*n steker d.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...