After Dark Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Kondolerer. Jeg har mistet både kanin og hamster.
Ajnor Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Har mistet både kanin, rotte, fugl og et x-antall fisker
Bytex Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Jeg har mistet...4 undulater, en hamster og et marsvin. Og masse fisker. Ting bare døde i huset vårt. De små fiskene ble spist av to store fisker mamma syns var så fiiiine..
L4r5 Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Her er lista mi: En hund, en katt, to kaniner, en håndfull fisker og ørten planter. Samt litt for mange venner.
Bytex Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Men jeg slapp hvertfall dette scenarioet: *liten gutt kommer ned på morgenen og finner kaninburet tomt* Mammaaaaaaaaa? Hvor er Pelleeeeee? -Jeg veet ikke, forresten blir det kaninstuing til middag idag!
L4r5 Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Men jeg slapp hvertfall dette scenarioet: *liten gutt kommer ned på morgenen og finner kaninburet tomt* Mammaaaaaaaaa? Hvor er Pelleeeeee? -Jeg veet ikke, forresten blir det kaninstuing til middag idag! Bestefaren min hadde en landskildpadde som var ~35 år. Jeg digga den da jeg var liten. Så en dag fikk jeg vite at de hadde solgt den. Jeg var vel rundt 7-8 år eller noe. Jeg var over 20 år da jeg fikk vite at han hadde klart å rygge over og den slettes ikke levde lykkelig hos en ny eier.
Ajnor Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 (endret) Whæææ! De holder på å montere en seng i andre etasje, høres ut som huset raser sammen snart Endret 16. september 2010 av Nurk
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Hva er det Mikkel har gjort nå?
svelemoe Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Hva er det Mikkel har gjort nå? og samboeren ble kjemperedd, sier et vitne til avisen. EEK, A PENIS!!
Eplefe Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 (endret) Datasmurf snakker en sær hybriddialekt, ikke trønder, med mindre jeg tar feil. Jeg har snakket med tatovører om arbeid de har gjort i det siste i dag, Kjelli fra Solid og Jimmy fra Hellspawn, spesifikt. Fyren som skal tatovere meg derimot, er for opptatt med å være musiker.. Edit: Hey, de spiller visst på garage i morgen. Kanskje jeg burde dra. Endret 16. september 2010 av Eplefe
Anbefalte innlegg