L4r5 Skrevet 9. september 2010 Skrevet 9. september 2010 Viste ikke at p-piller ikke var 100% safe. Lærer noe nytt hver dag. Du er hvor gammel og visste ikke det før nå?=
Firkantbar Skrevet 9. september 2010 Skrevet 9. september 2010 Bruker diabetikere andre p-piller enn jenter uten diabetes?
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2010 Skrevet 9. september 2010 Viste ikke at p-piller ikke var 100% safe. Lærer noe nytt hver dag. Du er hvor gammel og visste ikke det før nå?= Skippet vist P-pille-dagen på skolen da jeg var ung. Når man hører fraser som ''det går greit, går på pillen'' osv antar man at Åja, men da er det bare å peise på da. 1000% safe lizm!
Mikkel™ Skrevet 9. september 2010 Skrevet 9. september 2010 Flabba! I want zem cookies NAO! Jeg skal bake den i mårra så du får dem til uka Yay Gleder meg allerede
Flabba Skrevet 9. september 2010 Skrevet 9. september 2010 Flabba! I want zem cookies NAO! Jeg skal bake den i mårra så du får dem til uka Yay Gleder meg allerede hihi bra! jeg gleder meg til å bake dem
Flabba Skrevet 9. september 2010 Skrevet 9. september 2010 kondomer sucks! mhm det gjør dem, MEN kjkkt å ha hvis man vil være tusen prosent sikker.
Nstin Skrevet 9. september 2010 Skrevet 9. september 2010 kondomer sucks! mhm det gjør dem, MEN kjkkt å ha hvis man vil være tusen prosent sikker. Hopper heller av i svingen da:P ellers så får a ikke noe pikk
Flabba Skrevet 9. september 2010 Skrevet 9. september 2010 Det blir kjempebra ! nå må ikkedu har kjempe forhåpninger om noe drit gode greier:P
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. september 2010 Skrevet 9. september 2010 Kondomer er ikke 1000% sikker heller da, dem kan sprekke eller gli av..
FrankBjarne Skrevet 9. september 2010 Skrevet 9. september 2010 (endret) p-piller er mer sikkert enn kondomer ihvertfall. Good point slimda Endret 9. september 2010 av Refsa
Lord Britishface Skrevet 9. september 2010 Skrevet 9. september 2010 Hvilken serie av de 5 du skrev på siste innlegg mener du er en MAN må få med seg? hvis de ikke er så nye at de ikke har startet osv. da er det ikke så lett og komme med en mening. Ingen av dem har startet enda, men Boardwalk Empire MÅ bli bra: HBO-serie satt i New Jersey under prohibition-tida på 20-tallet, skrevet av Terence Winter som jobber med Sopranos, med Martin Scorsese som producer og skuespillere som Steve Buscemi, Michael Williams (Omar i The Wire) og Michael Shannon.
Flabba Skrevet 9. september 2010 Skrevet 9. september 2010 det er sant. Men hvis man bruker både kondon og p-piller... da er du veldig uheldig hvis det skal gå gæli.
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. september 2010 Skrevet 9. september 2010 Jupp. Hvis man blir gravid da er det bare ment to be at man skal ha baby.
Flabba Skrevet 9. september 2010 Skrevet 9. september 2010 Jupp. Hvis man blir gravid da er det bare ment to be at man skal ha baby. haha ja. Jeg har en venninde som er en slik baby. Moren gikk på piller og brukte kondom, men likevell... Da har du max uflaks
FrankBjarne Skrevet 9. september 2010 Skrevet 9. september 2010 Større sjanse og vinne i lotto enn å bli gravid.
Anbefalte innlegg