Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Kom over tidenes julepynt på youtube:

Velkommen etter aO.o

Neida, jævlig harry men stilig også at noen gidder å bry seg så mye.

Endret av _Magnus_
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv aldri hatt hull i tennene. Så har egentlig aldri vært redd for å gå til tannlegen. Men når det er sagt var tannhygienen min før relativt dårlig. Men den er blitt bedre!

Skrevet

Snorre, den er kul.

Jeg sendte den til pappa før jul og lurte på om vi ikke skulle dekorere huset sånn i år.

Han virka mer gira enn mamma i alle fall, som hvinte og trua med å kaste oss begge ut av huset om vi skulle prøve det :p

Skrevet
Kan noen av dere forklare hva Blinklysveske er oO....Kexxy skrev det på en tråd

Bra du nevnte blinklysveske, er nødt til å fylle på mer snart.

Jeg klarte faenmeg å kjøre på en fantastisk hvitmalt betongsøyle i et parkeringshus på Skøyen i dag, ble noen utrolig vakre merker på passasjerdøra bak. Ble overlykkelig når jeg fikk vasket bort det verste.

Skrevet

Det forekommer meg at jeg har pådratt meg en epic forkjølelse.

... Forstår ikke helt hvordan det er mulig. Jaja. Blir mye slimete goodness i morgen, da. :D

Skrevet
Kan noen av dere forklare hva Blinklysveske er oO....Kexxy skrev det på en tråd
Blinklysveske finnes i omtrent alle biler i dag. Dette er en nødvendighet for at blinklysene skal virke perfekt. Typiske tegn på at det må fylles på med ny blinklysveske er at blinklysene til stadighet blinker når du ikke trenger det. Som når du skal kjøre rett frem, mens du blinker til høyre, osv. :)
Skrevet
Bra du nevnte blinklysveske, er nødt til å fylle på mer snart.

Jeg klarte faenmeg å kjøre på en fantastisk hvitmalt betongsøyle i et parkeringshus på Skøyen i dag, ble noen utrolig vakre merker på passasjerdøra bak. Ble overlykkelig når jeg fikk vasket bort det verste.

Iceman! :D :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...