Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk jeg har vært i den båsen ei god stund. Håper bare jeg finner en jobb i Steinkjer... Orker ikke tanken på å flytte igjen.

Ja, det er bare kjipt. Sitter selv med stor usikkerhet rundt hva som skjer det neste halve året, så jeg veit ikke helt hva jeg skal gjøre. Men sånn det ser ut nå så har jeg full jobb ut september, og etter det sitter jeg igjen med en jobb hvor jeg har hver tredje lørdag og en med hver tredje lørdag og mandag. Pluss ekstravakter her og der. Funker jo da jeg hadde skole i tillegg, men det funker jo dårlig mtp at det sannsynligvis ikke blir skole på meg til høsten.

:shrug: Også er jeg så sinnsyk lite keen på mer dagligvare.

 

edit: Også er det vanskelig å søke jobb når jeg ikke veit om det blir for tre eller ti måneder.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Særdeles dårlig kombinasjon: være våken til 5-tida + folk begynner å fjerne lister o.l. på utsida soveromsvinduet mitt med hammer klokka 10.

Her var det bråking med fein-sag og annet verktøy. Gud det skal bli godt å flytte herfra.

 

Så må vi ikke glemme da jeg gikk ut for å ta meg en røyk og en av hestene stod så fint og fjertet i min retning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...