Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Datasmurf, vært på Inception?

Må ikke hoppe sånn i drømmene vettu.

Nei, jeg er ikke sikker på om jeg er interessert i å se den. Leo vil for alltid være en fløteprins i mine øyne, og jeg klarer ikke å få for meg ham som kul, macho eller spennende. :p Samt at det kan ikke være sunt med alle de bra karakterene den får. Det tilsier at det må være dårlig.

Lenke til kommentar

Joda. Prøvde å sove i to-tiden, men klarte det ikke, så jeg døgna. Kanskje det beste når jeg skal på jobbintervju om 3,5 time :roll:

 

God luck

 

Jeg våkna rundt halv tre etter å ha sovet hele kvelden.

Fortsatt våken og kjeder meg. Ingen å finne på noe med.

 

skulle gjerne ha funnet på noe med deg, men problemet er bare at jeg befinner meg et godt stykke unna deg laugh.gif

 

Jeg har sovet i en stekeovn i natt :thumbdown:

 

Why ?

Lenke til kommentar

Det er slitsomt og vandre helt ut dit. Spesielt når du har gitt folk et serveringsnummer som de skal svare til når jeg sier det opp. Må jo gå og spørre enkeltpersoner opp i trynet. Ingen svarer ute så går jeg inn for så og måtte gå ut igjen. Da har personen som skulle ha maten glemt bestikk og jeg må være så forbanna hyggelig å hente til h*n.

 

livet er hardt :nei:

Lenke til kommentar

Helt korrekt Mikkel.

Jobber du i et service-yrke, skal du gi faen i dine egne følelser. Du skal alltid være hyggelig og behjelpelig. Hvorfor? Fordi er bedriftens ansikt utad. Ødelegger du ryktet deres får du fyken.

 

Dessuten er jeg trøtt. 4-5 timer søvn de siste nettene grunnet familiebesøk og gjest på sofaen på rommet mitt.

Lenke til kommentar

Jeg er alltid serviceinnstilt på jobb. På privaten gir jeg eff i hva sutreungene som skal ha mat på jobb mener. Jeg liker spesielt ikke de som ikke gidder å spørre en gang. De bare sitter og uffer seg i stolen slik at jeg må si at jeg kan hente til de.

 

Innlegg nummer 1000 denne månden :new_woot:

 

Og ned på jobb for å fore sutreunger som Mikkel og Slimda :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...