Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uh, jeg laget meg negerkyss i dag :wee:

kakao, havrekorn (store), vaniljesukker, farin, smør. Dette rulles til små kuler og så rulles de deretter i sukker igjen og så putter du de i fryseren. DAMIT så godt! Har ikke lagd det på mange mange år...hele greia forsvant på en halvtime =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Uh, jeg laget meg negerkyss i dag :wee:

kakao, havrekorn (store), vaniljesukker, farin, smør. Dette rulles til små kuler og så rulles de deretter i sukker igjen og så putter du de i fryseren. DAMIT så godt! Har ikke lagd det på mange mange år...hele greia forsvant på en halvtime =(

Der var oppskriften jo *kysser,klemmer og danser rundt med deg* har lett etter den i mangen år.... iallfall tenkt på den

Skrevet (endret)

Aaah! Hva gjør Madonna på PC-en min? *løpe homsete bortover* Der kom Enter Sandman, dette var faretruende ekkelt..

Kibs:

Jeg kan prøve å hjelpe, men så det er sagt så er jeg langt nede selv...

Loveless/Ida:

o.O

Endret av SasaB
Skrevet
Jeg er lei meg. Kald og våt, og sliten etter å ha gått hele veien hjem fra en kompis.

Kan jeg få kos? :(

*bilde*

Neida, du skal selvsagt få en diger herreomfavning av meg.

Takk =D

Loveless: Det var ikke tøsing, det var et desperat rop om trøst =(

Skrevet (endret)

Jeg har hørt at Espen er litt snål.

Woo, føler meg rampete nå, gitt.

Dette var en perfekt anledning for meg å bruke det underbare ordet snål igjen.

Endret av Stonemeister
Skrevet
Kibs:

Vi kan dra hverandre ned. Men du har andre ting å være nedfor for.

Skrevet
Hmm.. Vi kan baksnakke kjæresten min?

Kan vi la være? Tror ikke noen i denne tråden ikke har fått med seg at dere er kjærester og gulledullelullesulletulle. /random ranting

Skrevet
Jeg er lei meg. Kald og våt, og sliten etter å ha gått hele veien hjem fra en kompis.

Kan jeg få kos? :(

*bilde*

Neida, du skal selvsagt få en diger herreomfavning av meg.

Takk =D

Loveless: Det var ikke tøsing, det var et desperat rop om trøst =(

Forbanna tøser! :p

Skrevet
Aaah! Hva gjør Madonna på PC-en min? *løpe homsete bortover* Der kom Enter Sandman, dette var faretruende ekkelt..

EEEEEY!

Jeg skrev fanbrev til Madonna som jeg underskrev med mitt navn og sendte til kjemilærern fordi den hadde samme navn som en labrapport :(

Hun er beste dama noensinne!

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Kibs:

Loveless/Ida:

o.O

Jeg spør meg selv lignende spørsmål hver eneste gang jeg ser gjennom musikksamlingen min, feks: siden når begynte jeg og høre på tysk pop? :dontgetit:

Skrevet

EEEEEY!

Jeg skrev fanbrev til Madonna som jeg underskrev med mitt navn og sendte til kjemilærern fordi den hadde samme navn som en labrapport :(

Hun er beste dama noensinne!

/Schnell? :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...