Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er smart.. tar på meg hvite sommerklær (bukkse, t-skjorte og genser) og stikker ut med motorsykkelen.. kommer hjem med pene svarte oljeflekker rundt om på klærne :hrm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er smart.. tar på meg hvite sommerklær (bukkse, t-skjorte og genser) og stikker ut med motorsykkelen.. kommer hjem med pene svarte oljeflekker rundt om på klærne :hrm:

Går ikke under smart det jenta mi :nei:

Ble angrepet av ei ku i drømmen min i natt og når kua kastet meg oppi lufta så slo jeg alt jeg kunne i foten min og ropte "VÅKN OPP" og jeg våknet :!:

Endret av Amanita Muscaria
Skrevet

Går ikke under smart det jenta mi :nei:

:love:

Ble angrepet av ei ku i drømmen min i natt og når kua kastet meg oppi lufta så slo jeg alt jeg kunne i foten min og ropte "VÅKN OPP" og jeg våknet :!:

haha.. drømm søtt.. er det ikke det man sier ? :p

Skrevet

huff, siden routern er nede må jeg hente sanger fra data med bluetooth, det vil tar noen timer tror jeg sad.gif. Men det går ikke an å klippe plen uten musikk nupe2.gif

Skrevet

huff, siden routern er nede må jeg hente sanger fra data med bluetooth, det vil tar noen timer tror jeg sad.gif. Men det går ikke an å klippe plen uten musikk nupe2.gif

Ikke? Hva faen var det jeg gjorde i midten av 90-tallet da?

Skrevet

spotify ?

Skrevet

Walkman, discman, minidisc ... Du må da ha noe sånt liggende fra 90-tallet. :p

Skrevet

Du må spille elektro på fest, kjør på med fete House låter. Kan ikke gå berserk til det der

e:sånn

Fullt klar over det. Men nå skal den playlisten inneholde sanger som går an å synge med til, og som alle kan synge med til. Nytter ikke med mye House og electro då.

Har andre playlister til det :)

Skrevet (endret)

Langt hår er fint og kult, målet mitt er halebeinet mitt....dreads vel og merke :love:

Pluss full skjegg of course.

Jeg kjører på med naturlige dreads, altså de er gjort sikkelige...men bruker ikke voks og sånt drit.

Endret av Amanita Muscaria
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...