Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har muntlig eksamen i engelsk imorra. Noen som vil ønske meg lykke til? :)

Gid jeg kom opp i Engelsk. Det hadde vært noe det. Får vite det i morgen. *håpe på Engelsk*

Nei, det går på de siste 24 timene, ikke fra midnatt til midnatt.

Åja, da forstår jeg. Tusen takk. :thumbup:

Edit:

Litt nostalgi for de spill interesserte:

Herlige tider. :love:

Endret av Romis
Skrevet

Fy flate det er torsdag allerede :!: Deilig og bare ha en skole dag denne uka :w00t:

Bare en skole dag hele uken? Jaja, vi har sett på film hele uken, vi. :tease:

Skrevet

Fy flate det er torsdag allerede :!: Deilig og bare ha en skole dag denne uka :w00t:

Bare en skole dag hele uken? Jaja, vi har sett på film hele uken, vi. :tease:

Var på skolen i dag. Det vi gjorde var å ha litt "seriøs" engelsk etterfulgt av film i yrkesfaga.

Skrevet (endret)

Jeg hadde også en nydelig dag, vi hadde fritime, så vi bestemte oss for å ha det litt gøy, så da stakk vi på claus olson, jeg kjøpte en rubikskube, også kjøpte jentene jeg var med kritt, så tegna vi og hoppet paradis XD

PS: Jenter som hopper Paradis er awesome!

Endret av Perrern
Skrevet

Nettop sett Shawshank redemption den er virkelig så oppskrytt som jeg hadde trodd. IMDB må brenne... klart en god film, men ikke verdens beste.

Skrevet

Ahh, Monkey Island, det er spillet sitt det :)

Fra MI2:

Guybrush Threepwood: How much wood could a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

Woodchuck: A woodchuck could chuck no amount of wood since a woodchuck couldn't chuck wood.

Guybrush Threepwood: But if a woodchuck could chuck and would chuck some amount of wood, what amount of wood would a woodchuck chuck?

Woodchuck: Even if a woodchuck could chuck wood, and even if a woodchuck would chuck wood, should a woodchuck chuck wood?

Guybrush Threepwood: A woodchuck should chuck if a woodchuck could chuck wood, as long as a woodchuck would chuck wood.

Woodchuck: Oh, shut up!

Skrevet

Litt nostalgi for de spill interesserte:

Herlige tider. :love:

Huff, nå føler jeg meg gammel.

Age of mythology er ikke nostalgisk.

Age of Empires derimot, da nærmer vi oss opprinnelsen til den underkategorien av rts.

Litt mer obskur nostalgi:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...