Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det med folk og Colaaaaaa?!?! URGE! :thumbs:

Urge er elsk nok det, men det er så søtt. Jeg har vært Coca-Coliker to ganger. Et helvete å slutte. Skjønt, det gjelder all slags brus. Nå har jeg ikke drukket det på ca tre uker. ^^

Skrevet

Samme karen knakk en pekestokk når han slo den i tavla for å få oss til å følge med :) Han var vel lærer av den "gamle skolen".

Skrevet

har en lærer (Lawrence marvits ) som ofte har skriki til meg, kasta ting på meg og banna ekstremt. han veit hva han snakker om, men veldig direkte av seg :p

Skrevet

Haha. Mange spesielle lærere rundt om kring, ja. Anyway, kanskje dere bør begynne å følge med i timene? Ohh... badboys. Want to get spanked?!?!

Skrevet

Uff, nå kom jeg på en rar episode fra videregående. Jeg satt og holdt på å sovne på morgenen i en time, satt på en av de fremste pultene. Regner med lærern så dette, han ropte navnet mitt og lata som han kastet en blanco-flaske mot meg, jeg bare hoppa til og tok et nydelig hopp rett i gulvet. Så lo han og resten av klassen :)

Skrevet

Og uansett...dem heftigste dama her er jo Mikkel samt Aleks...så det så :love:

Virkelig? :D Mikkel nekter å sende meg pizza, jeg synes det hadde vært kult :mad:

Skrevet

Jeg trenger svar! Cola, Red Bull eller whatever. Jeg kjøper deg første som blir nevnt, jeg klarer ikke å bestemme meg.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Og 9 eksamner senere fikk Daniel endelig sommerferie. ^^

Skrevet (endret)

følger med jeg, men han kan fortsatt finne på å skrike til meg om jeg ikke gjør noe helt riktig :p

Dette er ikke akseptabel oppførsel fra læreren din sin side. Jeg foreslår at du skriker som faen tilbake for én gangs skyld! :!:

Uff, nå kom jeg på en rar episode fra videregående. Jeg satt og holdt på å sovne på morgenen i en time, satt på en av de fremste pultene. Regner med lærern så dette, han ropte navnet mitt og lata som han kastet en blanco-flaske mot meg, jeg bare hoppa til og tok et nydelig hopp rett i gulvet. Så lo han og resten av klassen

Haha, epic shit. Neste gang du har tenkt til å sove, legg en bok foran deg. Altså, med boken oppe. Like this: /''\

Endret av ~Angelica
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...