Perrern Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Har bare 2 Historie og filosofi timer jeg. Vi fikk ikke vikar i Norsk, også fikk vi beskjed om at de av oss som hadde kommet opp i matte skriftlig eksamen kunne bli hjemme i morgen, siden vi teknisk sett er ferdig med matte for i år. Så da er det bare historie og filosofi igjen, og det er et av yndlingsfagene mine så det går helt fint
Ajaco Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Tid for litt norskundervisning. Det er noe jeg har irritert meg over i lengre tid, og som jeg ikke har giddi å sjekke ut. Og det er bruk av ordet 'interessant' Altså: Hmm, dette var interessant. Dette må jeg lese mer om. For et interessant spørsmål. De er greie. Men om du skal si at en person er spennende, eller interess-WTF? Hvordan gjøres dette? Sier man: Du er en interessant person? eller Du er en interessanG person? Dette irriterer meg. Noen som sitter med svaret? Hadde vært ganske interessant å finne ut av.
Niqābninja Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Du sier vel ofte "interessang", men det skrives interessant.
Ajaco Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Så det riktige svaret er altså: Du er en interessant person?
TheKims Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Kom akkurat på hvor redd jeg er for bugs Har sprunget rundt i leiligheten med kost i 3 minutter får å prøve å kverke jæveln. Fikk den til slutt
Programvare Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Så det riktige svaret er altså: Du er en interessant person? Ja
kanin333 Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Kom akkurat på hvor redd jeg er for bugs Har sprunget rundt i leiligheten med kost i 3 minutter får å prøve å kverke jæveln. Fikk den til slutt Flyvestankebein?
Sk!ppy Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Faen, skole imorgen, musikkprøve som jeg fikk vite om idag! haha, vet ikke hvilken sang vi skal spille engang. Dette MÅ gå til helvete.
Programvare Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Faen, skole imorgen, musikkprøve som jeg fikk vite om idag! haha, vet ikke hvilken sang vi skal spille engang. Dette MÅ gå til helvete. Improvisasjon er nøkkelen til gode karakterer.
Eplefe Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 La meg aldri få høre om Wergeland igjen. Henrik Arnold Wergeland ble født 17. juni i 1808, og døde i 1845. Han var forfatter, og regnes som norges største lyriker gjennom tidene.
Aleks Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 La meg aldri få høre om Wergeland igjen. Henrik Arnold Wergeland ble født 17. juni i 1808, og døde i 1845. Han var forfatter, og regnes som norges største lyriker gjennom tidene. No shit.
Bytex Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Ah..akkurat hjemme fra jobb, 7th son of a 7th son på winamp og en kald pils. Dagen ble plutselig ganske bra.
Deadringer Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Ah..akkurat hjemme fra jobb, 7th son of a 7th son på winamp og en kald pils. Dagen ble plutselig ganske bra. Det hørtes fantastisk ut.
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Ganske så episke bilder av Eyjafjallajokull!
TheKims Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Kom akkurat på hvor redd jeg er for bugs Har sprunget rundt i leiligheten med kost i 3 minutter får å prøve å kverke jæveln. Fikk den til slutt
Anbefalte innlegg