Ajaco Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 (endret) Epic derimot. Det er jo welfare om dagen. heeeheee (Må spille, eller ha spilt wow for å ta den) Endret 2. juni 2010 av Ajaco
KvitKnekt Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Da stikker jeg "hjem" og sover. Vi snakkes i morgen!
Mikkel™ Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 JAVEL DA! Jeg sitter her i mørten og venter på at det skal bli Fredag ...
Aleks Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Steike, filmkonkurranse på skolen og filmen til bygget mitt innehold 0 nakenhet
Flabba Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 jeg gikk 3 mil i dag... merker at jeg ikke kommer til å kunne bevege bena i morgen:P
Lemon Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Steike, filmkonkurranse på skolen og filmen til bygget mitt innehold 0 nakenhet Skuffende, Aleks...
sph4ck Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Hei! Er det noen her som har en Spotify invite jeg kan få? En kompis av meg har veldig lyst på Og han har brukt opp sin Spotify Open spilletid :]
Aleks Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Steike, filmkonkurranse på skolen og filmen til bygget mitt innehold 0 nakenhet Skuffende, Aleks... Yeah... Forrige filmen fikk vi ikke lov til å vise engang. Du har sikkert sett den.
Eplefe Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Hei! Er det noen her som har en Spotify invite jeg kan få? En kompis av meg har veldig lyst på Og han har brukt opp sin Spotify Open spilletid :] Kjøp premium, tøsegutter! Sender et PM.
Programvare Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 (endret) jessda, skole i morra. Det blir interresant :!: Fordi? Endret 2. juni 2010 av Programvare
Lemon Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Steike, filmkonkurranse på skolen og filmen til bygget mitt innehold 0 nakenhet Skuffende, Aleks... Yeah... Forrige filmen fikk vi ikke lov til å vise engang. Du har sikkert sett den. Den som besto nesten utelukkende av nakne springende gutter? Jepp.
Perrern Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Jeg gidder ikke henge med moddiser så hvis hjulkaren skal dit, kommer ikke jeg. Morgendagen går ikke, skal ha senvakt :\ Åh, jeg må ha en T-skjorte som det står på. passer jo særlig bra når Initialene mine er PMS
Aleks Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Steike, filmkonkurranse på skolen og filmen til bygget mitt innehold 0 nakenhet Skuffende, Aleks... Yeah... Forrige filmen fikk vi ikke lov til å vise engang. Du har sikkert sett den. Den som besto nesten utelukkende av nakne springende gutter? Jepp. Nakne? Hadde sokk på snoppen.
multisync Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 (endret) jessda, skole i morra. Det blir interresant :!: Fordi? Har ikke hatt skole på et par dager, fikk plutselig beskjed at jeg fikk en time fri midt på dagen, og jeg har på følelsen at vi enten kommer til å få fri de fleste timene, eller at vi egentlig ikke gjør noe Edit: + at det er en del som har eksamen, så er ikke fulle klasser Endret 2. juni 2010 av multisync
Niqābninja Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Åh, jeg må ha en T-skjorte som det står på. passer jo særlig bra når Initialene mine er PMS Men du har jo ikke PMS. Da er det jo ikke noe morsomt lenger.
Anbefalte innlegg