kanin333 Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Sovna på sofaen en time.. Våkna nå og er helt borte i hodet.
L4r5 Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Hva har folket planlagt for helga? (: Jeg skal på hundeutstilling:p Hvem er det som skal stille ut deg da? Selv skal jeg gjøre minst mulig i helga.
Nopros Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Jeg skal grille entrecote på engangsgrill. Og kose meg med vennene mine i morgen *vente på permban og hat av samtlige forumbrukere*
Niqābninja Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Hva har folket planlagt for helga? (: Jeg skal på hundeutstilling:p Jeg så ikke at du svarte engang, jeg. Hvor? Jeg skal på hundeutstilling i Drammen på søndag som frivillig.
WheelMan Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Jeg skal grille entrecote på engangsgrill. Og kose meg med vennene mine i morgen *vente på permban og hat av samtlige forumbrukere* Hva er aldersgrensen? Jeg har fri i morgen.
Nopros Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Hamar, er ganske langt fra fest (dessverre). skal dit på slutten av skoledagen med skolen og regner med å bli der en stund utover dagen. Men for all del, kom og ta gjerne med alkohol og mat. Bare vent til lærerne har dratt.
NikkaYoichi Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Det burde vært et forbud mot å la pene kvinns stå på gata og samle kunder til ditt og datt. Jeg klarer aldri å si nei! Jeg sier alltid nei, ganske enkelt fordi jeg tenker at siden de som står der er så pene, så er de valgt ut med nettopp det hensyn og at saken i seg selv ikke er verd pengene. Slike billige salgstriks biter ikke på en luring som meg. Jeg skal forsøke neste gang å be om telefonnummeret, slik at vi kan diskutere det over en bedre middag eller kaffe eller no, neste gang. Jeg er overbevist om at hun ropte navnet mitt, og så så a så kjent ut. Og virka veldig hyggelig. Oh well, 100 spenn måneden til Leger uten Grenser. Jeg er heldigvis veldig flink til å melde meg av slike ting. Ja, nei - jeg skal virkelig teste ut det der neste gang. "Jeg har litt dårlig tid nå, men hvis du gir meg telefonnummeret ditt, så kan jeg ta kontakt når jeg har litt bedre tid. Eventuelt så kan vi diskutere det over grillen med litt godt i glasset."
KvitKnekt Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Hamar faktisk. Nei da blir det dårlig med tid desverre. Gidder ikke sitte 3 timer i tog
Sidious Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Nikka: Gjør det du, og så rapporterer du til oss når det er gjort.
Bytex Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Hvis du blir oppringt av selger, lar du henne snakke en stund og så sier du med litt anpusten stemme: "Vet du hva? Jeg sitter og runker til stemmen din nå. Hva slags undertøy har du på deg?"
b-real Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Hva har folket planlagt for helga? (:Jeg skal på hundeutstilling:pJeg så ikke at du svarte engang, jeg. Hvor? Jeg skal på hundeutstilling i Drammen på søndag som frivillig.Ås. Nærmere bestemt her: http://www.bolcot.com/?p=913
Bytex Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Jeg skal..ikke en dritt. Kjøpe Dynasty Warriors: Strikeforce og spille ferdig Alan Wake.
Datasmurf Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Hva har folket planlagt for helga? (: Får besøk av søstrene mine. Sånn typ, på tide. 1
Sidious Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Får vel lese en stund til, før jeg tar meg en joggetur. Skal kose meg med en kald Pepsi etterpå. <3
Cortinarius rubellus Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Da er slangen hentet av viltnemda, den var ikke norsk og ganske sikkert giftig. Skal få beskjed om hvilken type det er:)
Anbefalte innlegg