Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har folket planlagt for helga? (:

Jeg skal på hundeutstilling:p

Hvem er det som skal stille ut deg da? :innocent:

Selv skal jeg gjøre minst mulig i helga.

Skrevet

Jeg skal grille entrecote på engangsgrill. Og kose meg med vennene mine i morgen :love:

*vente på permban og hat av samtlige forumbrukere*

Skrevet

Hva har folket planlagt for helga? (:

Jeg skal på hundeutstilling:p

Jeg så ikke at du svarte engang, jeg.

Hvor?

Jeg skal på hundeutstilling i Drammen på søndag som frivillig.

Skrevet

Jeg skal grille entrecote på engangsgrill. Og kose meg med vennene mine i morgen :love:

*vente på permban og hat av samtlige forumbrukere*

Hva er aldersgrensen? Jeg har fri i morgen.

Skrevet

Hamar, er ganske langt fra fest (dessverre). skal dit på slutten av skoledagen med skolen og regner med å bli der en stund utover dagen. Men for all del, kom og ta gjerne med alkohol og mat. Bare vent til lærerne har dratt.

Skrevet

Det burde vært et forbud mot å la pene kvinns stå på gata og samle kunder til ditt og datt. Jeg klarer aldri å si nei!

Jeg sier alltid nei, ganske enkelt fordi jeg tenker at siden de som står der er så pene, så er de valgt ut med nettopp det hensyn og at saken i seg selv ikke er verd pengene. Slike billige salgstriks biter ikke på en luring som meg.

Jeg skal forsøke neste gang å be om telefonnummeret, slik at vi kan diskutere det over en bedre middag eller kaffe eller no, neste gang. :wee:

Jeg er overbevist om at hun ropte navnet mitt, og så så a så kjent ut. Og virka veldig hyggelig. Oh well, 100 spenn måneden til Leger uten Grenser. Jeg er heldigvis veldig flink til å melde meg av slike ting. :p

Ja, nei - jeg skal virkelig teste ut det der neste gang.

"Jeg har litt dårlig tid nå, men hvis du gir meg telefonnummeret ditt, så kan jeg ta kontakt når jeg har litt bedre tid. Eventuelt så kan vi diskutere det over grillen med litt godt i glasset."

Skrevet

Hvis du blir oppringt av selger, lar du henne snakke en stund og så sier du med litt anpusten stemme:

"Vet du hva? Jeg sitter og runker til stemmen din nå. Hva slags undertøy har du på deg?"

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...