Slimda Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 4-5 timer søvn er ikke nok 3 dager på rad. Sommer suger i dette tilfellet. faens 25-graders soverom.
Niqābninja Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Sommer suger i dette tilfellet. faens 25-graders soverom. Takvifte <3 Det er faktisk såpass at jeg må ha på meg genser på soverommet.
Programvare Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 4-5 timer søvn er ikke nok 3 dager på rad. Sommer suger i dette tilfellet. faens 25-graders soverom. Kjipt å måtte snu puta hele tiden
Demonfudge Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Ooh, det har jeg hatt lyst på lenge. Begynner å bli lei av alle bord og gulv-viftene rundt i leiligheten og ikke minst alt bråket når man skal sove. Dessuten så er det mange av de som er utrolig dårlige. Beste jeg har er faktisk en liten en fra Teknikmagasinet, som kostet 69 kr.
KvitKnekt Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Det skal jeg gjøre vet du! Hvor er det du jobber hen nå? Supert! Jobber hos Skanska. Er i Oslo denne uken, Bergen neste, Oslo uken etter der osv... Akkurat nå driver jeg å prøver å overbevise diverse avdelingssjefer og denslags om at det er kult å lage fine 3D-visninger av leilighetene skanska bygger
Datasmurf Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Jeg vil ha plass til Air Conditionen min jeg ... *drømme*
Slimda Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Sommer suger i dette tilfellet. faens 25-graders soverom. Takvifte <3 Det er faktisk såpass at jeg må ha på meg genser på soverommet. Hjelper lite med takvifte når man bort på et loft med skråtak og vindu mot sola på dag/kveldstid. /\ tak suger.
Llandari Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Melding fra kjæresten: "Har du lyst på en uspesifisert Tyrkia-tur? Avreise 10. juni, 3600 kroner for to personer i to uker" Såklart har jeg det!
Niqābninja Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Hjelper lite med takvifte når man bort på et loft med skråtak og vindu mot sola på dag/kveldstid. /\ tak suger. Jeg har en leilighet som får sol hele jævla dagen, flatt tak og det eneste vinduet jeg har på soverommet mitt går inn til et annet rom. Når det blir skikkelig sommer, hjelper egentlig ikke takvifta så altfor mye lenger. Etter et par dager med sol, alle vinduene på vidt gap og varmepumpa på 17 grader, var det nesten levelig her. Om det er noen trøst.
Datasmurf Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Nesj, hoppe i dusjen og satse på at jeg kvikner til, og så finne noe lett å spise.
Slimda Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Rommet mitt får perfekt temperatur rundt 3-4 tiden om natten. Da er det 3-4 timer til jeg står opp. Ugh. Jaja. Får se om jeg kjøper meg slik varmepumpegreier i år. Er skikkelig trøtt og kaputt akkurat nå. Hmm... Cola..
Programvare Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Merkelig det der med at noen alltid skal ha det kjølig, men når de skal legge seg skal det være glovarmt. Og noen vil alltid ha det kokende varmt, men skal de legge seg må det være kaldt og godt.
Pubé Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Rommet mitt får perfekt temperatur rundt 3-4 tiden om natten. Da er det 3-4 timer til jeg står opp. Ugh. Jaja. Får se om jeg kjøper meg slik varmepumpegreier i år. Er skikkelig trøtt og kaputt akkurat nå. Hmm... Cola.. Takk COLAAAAA!
Sidious Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Takvifte. Ahhhh....det er lov å drømme. Llandri: Det får en si. Det er noen som har det!
Perrern Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Fantastisk. Våkna halv seks av at jeg følte meg uvel og spøy som en gris. Lurer på hva søren det var for noe. Sovna utspydd en time senere og våkna nå. Nok en dag gått i vasken. Gravid?
Demonfudge Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 (endret) Gravid?We will call it.... Eduardo! Endret 2. juni 2010 av DemonFudge
Petter Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 (endret) Plages med det samme som deg Slimda, har et rom som ALLTID er varmt. Hvor mye koster en liten AC, noen som vet? Endret 2. juni 2010 av Petter
Anbefalte innlegg