Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ueland har sluttet, derfor går forumet tregt. Han var jo serveren. :ermm:

:dremel:

Skrevet

Ustabilt programvare som forumet kjører med massiv økning i mysql-aktivitet eller så er det webdeal som hoster forumet som kanskje trenger en oppdatering.

Forumet / Edda står med egne servere.
Vet da det..mente ISP men det kom vist ikke fram. Ting stokker seg til tider :fun:

Tanten min har hatt permisjon fra Edda den siste tiden. Sikkert derfor forumet er så tregt :wee:
Garantert derfor, hun gikk i permisjon akkurat da forumet ble oppdatert formoder jeg?

Skrevet
Tanten min har hatt permisjon fra Edda den siste tiden. Sikkert derfor forumet er så tregt :wee:
Garantert derfor, hun gikk i permisjon akkurat da forumet ble oppdatert formoder jeg?

Ja ja.

Skrevet

Bunnen på cola-flaska er alt for nære toppen av flasken :thumbdown:

Skrevet (endret)

Jeg er i Oslo fra i morgen av, og reiser tilbake til Bergen på fredag etter jobb. Så jeg er ledig fra ca 1600 mandag til torsdag.

Men hvis folk vil treffes kan jeg sikkert utsette flyet hjem igjen ^^

Anyways, skal legge meg nå. Må tidlig opp i morgen for å rekke flyet.

Endret av WhiteKnight
Skrevet
Jeg er i Oslo fra i morgen av, og reiser tilbake til Bergen på fredag etter jobb. Så jeg er ledig fra ca 1600 mandag til torsdag.

Men hvis folk vil treffes kan jeg sikkert utsette flyet hjem igjen ^^

Skal til byen i morgen men jeg må rett hjem etterpå dessverre, får se videre iløpet av uka :)
Skrevet (endret)

YEAH! Da var jeg hjemme fra kompisen min,fy faen å konserten gikk bra i går, fikk masse god respons og noen sjukt fete bilder, slik som dette av meg med keyboardet mitt.

post-144971-1275251773,8843_thumb.jpg

Endret av Perrern
Skrevet

Jepp, hadde min trofaste og nye roland AX-synth og 2 keyboard til når jeg sto på scena. Var deilig å stå der igjen etter et og et halvt år utn konserter.

Skrevet (endret)

jeg synes konserten var jævlig fet hvis det er det du spør om :p

Edit: Så ikke hyperlink, kan ikke si jeg liker det da.

Endret av Perrern
Skrevet

Så forferdelig trist at de stakkars søte små selene må dø. Dakkar søte seler :cry:

Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Noen må ofres for at økosystemet skal fungere. Om de ikke blir drept, kommer de til å dø av sult og sykdommer når fisken forsvinner. Sånn er det bare. Deal with it.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...