Dravde Den Feite Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Hvor er Jarle? Hmm, interessant. Han skulle hatt navnet Arne thought xD Så den i dag og. Ekkelt.
Petter Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Jeg skal ALDRI på trampoline igjen. Herregud så upraktisk å ikke kunne bevege seg Hva er det du har gjort nå? Trampoliner er awesome da^^ Hoppet igår vet da faen hva jeg gjorde kan ihvertfall nesten ikke gå eller bevege meg idag Det ordner seg, han driver med selvmedisinering. Øl, Voltaren og vanlige smertestillende. Og til mitt forsvar var det ikke jeg som fikk ham opp på trampolina! Fungerer jo ikke... Venter på at Clvn skal komme så skal jeg bli mongo på Minttu
TheKims Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Minttu er jo livsfarlig. Man havner jo bare i arresten av sånnt
TheKims Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Foretrekker heller Whiskey eller en god Cognac fremfor shot.
Coa Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Det var litt morsomt å se på kundene på Rema i dag. Nesten ingen hadde fått med seg at ølsalget stengte kl. 3, så endel ble litt hissige da de ikke fikk kjøpt helgens kvote med øl. Jeg sto på siden å lo
Vowels Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Jeg rakk det akkurat, hadde helt glemt det så løp hjem fra skolen klokken halv 3. Nå er det pils og pensum. Yay
guttorm Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 (endret) Molbo land, stenger øl utsalget i øst og vest! Endret 22. mai 2010 av guttorm
b-real Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Hmmm...hvorfor virker guttorm så ufattelig kjent? Er en eller annen bruker som heter guttorm ifra gammelt av eller noe men kommer ikke på hvem :\
guttorm Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Jeg og du har basket litt i hardware delen, men det er nesten uffatelig lenge siden.
Mikkel™ Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Hemsen is such a lovely place . Har fiksa slik at jeg fjernstyrer pc-en på stua for å få skikkelig musikk nå
b-real Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Jeg og du har basket litt i hardware delen, men det er nesten uffatelig lenge siden.Hmmm..we have? Hmmm..oki..mulig mulig. Aner ikke. Har "basket" med så mange så Hemsen is such a lovely place . Har fiksa slik at jeg fjernstyrer pc-en på stua for å få skikkelig musikk nå Så inviterer du noen til kos så slipper du å gå ned for å bytte?
Anbefalte innlegg