Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da er jeg hjemme etter og ha vært på peppes, og sett iron man 2 med et par kompiser. For en film, anbefales på det sterkeste. Den var sinnsykt bra :new_woot:

Endret av Quakecry
Skrevet

Gah, jeg kommer til å få flere blånegler før jeg får TP-kabelen ut fra 360-en. :p

Fail?

Bare trykk og dra ut?

Ikke akkurat. Billig-kabel fra Biltema. Sitter som bare faen. En kompis fortalte meg i sted at han brukte tang for å få de ut. :p

Skrevet

Da tar jeg egoistisk æren for å poste den første posten denne måneden, både på forumet og Diskusjon.no.

Nå som det er mai, er det altså under én måned til det offisielt er sommer på landsbasis, for dere som liker det. Gladmelding? :)

Gladmelding med et pluss!

Skrevet

Weird. Hvorfor har folk så vanskelig for å tro at jeg fortsatt er jomfru? oO

Fordi du bruker speilreflekskamera med kraftig zoom og tar bilder av nabo dama?

Du sa så noen sider tilbake? =P

Skrevet

Jeg sa ikke at jeg direkte gjorde det, jeg bare tipsa vedkommende om hvordan han kunne gjøre det.

Men det stemmer at jeg gjorde det da jeg var yngre. Fra loftsvinduet og ned på verandaen der den to år eldre nabojenta solte seg toppløs. :dribble:

Men disse personene vet jo ikke om det.

Skrevet

Jeg sa ikke at jeg direkte gjorde det, jeg bare tipsa vedkommende om hvordan han kunne gjøre det.

Men det stemmer at jeg gjorde det da jeg var yngre. Fra loftsvinduet og ned på verandaen der den to år eldre nabojenta solte seg toppløs. :dribble:

Men disse personene vet jo ikke om det.

Du gjorde det eneste moralske riktige. Noe annet ville vært å forråde Y-genet.

Skrevet

Hva menes med forsatt? Har du satt en rekord elns? :D

Nei, det har jeg nok ikke, men jeg er nå i mitt 24. år og fortsatt jomfru og folk (ekle, eldre kvinnemennesker som prøver seg på meg på byen, sender slibrige sms-er til meg og prøver å flørte med meg på Facebook og MSN) nekter å tro på det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...