Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blur var i grunn et jævlig fett bilspill. ^^

Jeg kommer til å kjøpe det så fort jeg har penger å bruke på spill. Noe jeg antar blir i august. :p

Det er helawesome!

Testa det på TG. Blandingen av Grand Turismo og Mario Kart er perfekt! :wee:

Indeed! ^^

Men jeg føler meg totally n00b nå.

Var fullstendig overbevist om at natt til første mai var i morra og har med andre ord lovet å komme på en fest, samt satt av kvelden til å konfigurere laptopen og kose med Xbox-en som jeg har forsømt i noen uker.

Jeg er ikke engang i feststemning, og alle venna mine jobber med bachelor. Pfah!

Aww :/

Jeg vant over en som promoterte spillet :cool::p

Schindler's list, lett.

+1!

Skrevet

Er ikke folk ute i dag? I dag er det jo vår nasjonale ungdomsfyll dag.

Ikke når man er 15 år gammel. Vel, for noen så er det kanskje det, men ikke for meg i hvertfall. Grubler om jeg skal lage meg en pizza, har jo bunn og alt, men lurer på om jeg skal bruke både salvie og koriander, eller bare koriander. :hmm:

Skrevet

les på kryddergreia hva det står den generelt sett passer til, også bedømmer du det ut i fra det.

På begge står det egnet til kjøtt, man topper gjerne pizzaen med kjøtt. :hmm: Ingen som har noen videre erfaring?

Skrevet

Er ikke folk ute i dag? I dag er det jo vår nasjonale ungdomsfyll dag.

Ikke når man er 15 år gammel. Vel, for noen så er det kanskje det, men ikke for meg i hvertfall. Grubler om jeg skal lage meg en pizza, har jo bunn og alt, men lurer på om jeg skal bruke både salvie og koriander, eller bare koriander. :hmm:

Det er høy fjortizz faktor ute nå hvertfall :p

Jeg liker best oregano på pizza.

Skrevet

Tror nesten jeg må se episode 2 av FlashForward, virker veldig kjedelig, men det sa jeg om Chuck og, og det likte jeg utrolig godt. Hade!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...