Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det gjør han uansett :p Neida kødda bærre :tease:

Må lære meg å quote men dere skjønner sikkert hvor den var ment :

Endret av Kim S
Videoannonse
Annonse
Skrevet

yo

Noen som veit om det går an og få speilrefleks kamera litt mere "lydløs" på en måte. ?

Tenkte og ta noen snik bilder av nabo dama. Men det tikker så inni helvete når jeg tar bilde, så da hører hu meg. Blei nesten ferska ista ^^

hvorfor skal du ta bilde av nabodama?

Vil tro at hun er heit.

Skrevet

Joda, Nikon har Silent Mode på enkelte speilreflekser. Da blir de rimelig stille.

Litt kjapp googling så ser jeg at joda, noen av de nyeste Nikonene har Silent Mode. Da går speilet opp saktere (forskjellen i lyd er visstnok svært liten, den er fortsatt ganske bråkete som alle andre SLR), men du kan holde inne utløseren så lenge du vil, og speilet slår da ikke ned igjen, så du slipper unna med én lyd i stedet for to lyder. Men du får selvfølgelig bare tatt ett bilde.

Skrevet

yo

Noen som veit om det går an og få speilrefleks kamera litt mere "lydløs" på en måte. ?

Tenkte og ta noen snik bilder av nabo dama. Men det tikker så inni helvete når jeg tar bilde, så da hører hu meg. Blei nesten ferska ista ^^

Gjør som meg, fiks deg bedre linse så du kan stå på lengre avstand.

It's win!

Skrevet (endret)

yo

Gjør som meg, fiks deg bedre linse så du kan stå på lengre avstand.

It's win!

@Datasmurf: Så er det dette du gjør vær helg? :ninja:

Endret av Gjest
Skrevet

Hmm, bønner, pølse, bønner og pølse eller ostesmørbrød til middag?

Middag? Dude, klokka er 9 på kvelden :)

Ja, jeg spiser vanligvis middag på denne tiden av døgnet.

Andre her som blir logget ut fra facebook hele tiden?

Ikke akkurat, men jeg har ingenting i news feeden og får ikke sett noen av oppdateringene jeg skriver. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...