Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er lei av å være syk, men det å ha to guttunger på nærmere to år som koser en i hjel hjelper godt på. :)

Det, og at jeg vant Eliteserien. :wee:

Skrevet

Awesome. Jeg sto for 99% av punktene på tavlen i historietimen. Utrolig hva man kan få ut av et foredrag. Nå kan de som kom for sent forrige torsdag angre.

"Glimrende, Ida!" <3

Skrevet

Awesome. Jeg sto for 99% av punktene på tavlen i historietimen. Utrolig hva man kan få ut av et foredrag. Nå kan de som kom for sent forrige torsdag angre.

"Glimrende, Ida!" <3

You go, girl!

Sånt er gøy.

Skrevet

"Glimrende, Ida!" <3

Suck-up! :p

Skrevet

Mja, jeg vet ikke, jeg. Han skal være borte hele sommeren. Så jeg "får igjen" da. (;

Da er det vel jeg som er heldiggris kanskje da.

Venter bare på beskjed om at jeg ikke trenger å dukke opp på jobb lenger, så fyker jeg avsted til min kjære for opphold på ubestemt tid :)

Skrevet

Da er det vel jeg som er heldiggris kanskje da.

Venter bare på beskjed om at jeg ikke trenger å dukke opp på jobb lenger, så fyker jeg avsted til min kjære for opphold på ubestemt tid :)

Ja, det kan være.

Beskjed fra jobben om at man ikke trenger dukke opp høres jo bare skummelt ut. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...