Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk.

Noen som blir med på Kate's?

I is stuck at school

Samme her, men tenkte å komme meg hjem snart. Får si jeg setter meg på biblioteket eller noe

Skrevet

Ikke bry deg om det, kjære. Det er løgn.

Hvordan kan jeg forsikre meg om det? Du lovte at du skulle begynne å oppføre deg, jo! :no:

Jeg haaar jo det.

Skrevet

Jeg vil ha PCen min :( Hvor lenge er dere på jobb i dag, Petter? Kan det være at jeg ikke får den før i morgen? :(

Er ikke på jobb lenger, tror rune har jobbet med den idag, men ingen er der nå.

Skrevet

Ikke engang Perry? Skal jeg bare komme innom i morgen, da?

Perry er i valle idag.

Darn it. Når jeg tenker meg om skal jeg til Kristiansand etter de to første timene i morgen! Håper inderlig at dere er ferdige før den tid:(

Skrevet

Jeg sa jeg var syk og dro hjem fra mattetentamen da jeg fikk se oppgavene. Neste gang skal jeg pugge.

Ikke pugg matte. Gjør mange oppgaver jevnt og trutt. :)

Jeg har strengt tatt ikke bruk for annet en pluss, minus, gange og dele. Jeg har alltid sett på matte som bortkastet tid, fordi jeg vet at jeg aldri kommer til å få bruk for tredjegradsligninger ol i fremtidige yrker.

Dessuten har vi roboter som gjør matten for oss når jeg er voksen.

Skrevet

Jeg sa jeg var syk og dro hjem fra mattetentamen da jeg fikk se oppgavene. Neste gang skal jeg pugge.

Ikke pugg matte. Gjør mange oppgaver jevnt og trutt. :)

Jeg har strengt tatt ikke bruk for annet en pluss, minus, gange og dele. Jeg har alltid sett på matte som bortkastet tid, fordi jeg vet at jeg aldri kommer til å få bruk for tredjegradsligninger ol i fremtidige yrker.

Dessuten har vi roboter som gjør matten for oss når jeg er voksen.

1: Hva skal du jobbe som?

2: Nei, det har vi ikke.

Skrevet (endret)

Dæven fitte med kuksaus på. Dagen er jo snart over :ninja:

Mange timer igjen av dagen, 9 timer og 40 minutter for å være eksakt.

Endret av Sameboe
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...