Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvor er maten? Min oppskrift på suksess er

en brus

ei flaske vann

en salat pluss rundstykker, evt. ordentlig niste

halspastiller

en sjokolade

frukt

minst én times søvn før skrivinga begynner (etter at du har lest oppgavene)

Endret av Lemon
Skrevet

Selv pleier jeg å ha en cola, en flaske vann, en pakke doc eucalyptus og en baguett med ost og skinke med meg på eksamen.

Spiser baguetten før jeg starter, går hjem senere med en cola, en flaske vann og (enda) en uåpnet pakke Doc. :p

Klarer ikke sjokolade lenger. Har ikke klart det på lang tid, over et år i alle fall. Go figure.

Skrevet

Husker engang jeg hadde med meg nesten 2 kilo vingummi på tentamen. Spiste alt gjorde jeg og. Nei, det var ikke helt gjennomtenkt :p

Hahaha. Prøvde du å bli syk så du slapp unna?

Skrevet (endret)

Husker engang jeg hadde med meg nesten 2 kilo vingummi på tentamen. Spiste alt gjorde jeg og. Nei, det var ikke helt gjennomtenkt :p

Nei, jeg er bare veldig glad i vingummi :p

Endret av Aleks
Skrevet

Ha ha, husker jeg ble sjuk på en mattetentamen på ungdomsskolen.

Sa til læreren at jeg følte meg litt dårlig og måtte ut, han slapp meg ut og jeg hadde så vidt kommet meg ut og bort mot toalettene før jeg spøy frokost og en halv flaske saft utover skolegården, mens elevene ved vinduet satt og så på, og læreren sto der. Jeg holdt vel på i 5-10 minutter før jeg tørka av meg i sneen og gikk inn igjen og skulle til å fortsette, men læreren stoppa meg og beordra meg hjem. :p

Sikkert like greit, bortsett fra at mamma mente jeg hadda faket det hele da og ville sende meg tilbake igjen. -_-

Skrevet

en brus

ei flaske vann

halspastiller

en sjokolade

frukt

Jeg vurderte å kjøpe ordentelig for. Men salat fristet ikke, og Kiwi hadde ikke baguetter.

Skrevet

en brus

ei flaske vann

halspastiller

en sjokolade

frukt

Tuller du? :p

Skrevet

I think Oda wins. Raske karbohydrater er aldri win for konsentrasjon.

Hehe det hjelper meg faktisk.

3x Red Bulls før muntlig = epic win. Fikk 6.

2x Red Bulls og en snickers + brødskiver @ skriftlig = epic win. Fikk 4-5.

Jeg fikk aldri seksere på skriftlig av en eller annen grunn. Jeg orket aldri å gjøre nøyaktig som læreren sa, så jeg kunne aldri bligjøre dem :/

Men så tar jeg også selvkritikk for skriveleifer. Jeg gadd aldri å gjøre den største innsatsen på å rette det 2-3ganger før levering. Leste gjennom en gang, så er det GO GO GO frisk luft!

Så det beste du kan gjøre på en skriftelig eksamen er:

1) Du skal kunne pensum/fagstoffet

2) Gjøre alle merkelige/sære ting som lærern sier. Som f.eks skrive ting på en sær måte som ingen andre gjør, osv :p

3) Les gjennom det du har skrevet 2-3 ganger, nøye.

Skrevet

Det å sove etter å ha lest oppgaven fungerer i og for seg jævlig greit.

Har en kompis som alltid gjør det. Han ser gjennom, sover i 2-3 timer, våkner, gjør seg ferdig og får stort sett A og B.

Damn fucker.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...