Bytex Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 FYI: Rompa til Jan Thomas var egentlig skuffende. Litt lite smak. Skulle ønsket meg litt mer fylde. Ellers så var den relativt svak på garvestoffer så den var ikek spesielt tørr. En relativt lett sommervin IMHO. Fixed.
Deadringer Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 FYI: Rompa til Jan Thomas var egentlig skuffende. Litt lite smak. Skulle ønsket meg litt mer fylde. Ellers så var den relativt svak på garvestoffer så den var ikek spesielt tørr. En relativt lett sommervin IMHO. Fixed. Du må endre "lett sommervin"-slutten.
Bytex Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Nei nå har du ødelagt det med å quote meg likevel, så.
Lemon Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Lars, hvordan var vinen? FYI: Tenuta Maiano Chianti 2008 var egentlig skuffende. Litt lite smak. Skulle ønsket meg litt mer fylde. Ellers så var den relativt svak på garvestoffer så den var ikek spesielt tørr. En relativt lett sommervin IMHO. Æsj. Syns mangel på fylde kan ødelegge selv den beste vin.
L4r5 Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 FYI: Rompa til Jan Thomas var egentlig skuffende. Litt lite smak. Skulle ønsket meg litt mer fylde. Ellers så var den relativt svak på garvestoffer så den var ikek spesielt tørr. En relativt lett sommervin IMHO. Fixed. I lol'd. Stille.
Eplefe Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Æsj. Syns mangel på fylde kan ødelegge selv den beste vin. Spørsmålet da er om man kan kalle en rødvin for "den beste vin" om den ikke har noe særlig til fylde.
Datasmurf Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Selv foretrekker jeg at rødvinene jeg drikker ikke er så fyldige.
L4r5 Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Æsj. Syns mangel på fylde kan ødelegge selv den beste vin. Agreed. Det er en vin jeg kunne tenke meg passet fint på terrasen en sommerdag sammen med en iskrem som dessert. Men mer er den ikke. Jeg kommer ikke til å kjøpe den igjen. (Les: Jeg stjal den fra fattern så til å være gratis så går den an, men jeg betaler ikke for slikt.)
Deadringer Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Nei nå har du ødelagt det med å quote meg likevel, så. Seff, du feila jo.
L4r5 Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Selv foretrekker jeg at rødvinene jeg drikker ikke er så fyldige. Da passer den sikkert for deg.Tror det er en letter nybegynner-vin
Bytex Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Mangel på fylde kan ødelegge den dyreste synth også.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Blir også gal av folkene jeg deler kjøkken med! FORBANNA DRITTFOLK! ser ut som en svinesti! Ah, eget kjøkken. <3
Datasmurf Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Selv foretrekker jeg at rødvinene jeg drikker ikke er så fyldige. Da passer den sikkert for deg.Tror det er en letter nybegynner-vin Så lenge den er sur, er jeg med. Jeg foretrekker tynne og sure viner, det være seg om de er røde, rosa eller "hvite". ^^
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Blir også gal av folkene jeg deler kjøkken med! FORBANNA DRITTFOLK! ser ut som en svinesti! Ah, eget kjøkken. <3 Agreed, selv om det er temmelig lite.
L4r5 Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Selv foretrekker jeg at rødvinene jeg drikker ikke er så fyldige. Da passer den sikkert for deg.Tror det er en letter nybegynner-vin Så lenge den er sur, er jeg med. Jeg foretrekker tynne og sure viner, det være seg om de er røde, rosa eller "hvite". ^^ Denne er tynn, men ikke sur.
b-real Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Pfff...vin altså. *danse litt og riste på rumpa*
Lemon Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Jeg foretrekker tynne og sure viner, det være seg om de er røde, rosa eller "hvite". ^^ Du er gal, mann.
Datasmurf Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Jeg foretrekker tynne og sure viner, det være seg om de er røde, rosa eller "hvite". ^^ Du er gal, mann. Og så? Det er du også, jente.
Anbefalte innlegg