Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+312
Skrevet

Llandari: At du ikke tenkte på meg, SKUFFA! Altså det finnes ingen andre grunner til å dra til hallingdal.

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Llandari: At du ikke tenkte på meg, SKUFFA! Altså det finnes ingen andre grunner til å dra til hallingdal.

DEG!?

Jeg drar kun til deg så jeg kan tafse på Lasse, kun derfor.

Skrevet

Det er vel tryggest i løpet av de tolv første timene, også øker vel sjansen for graviditet etterhvert som timene går. Eller noe?

Det er forsåvidt og sant.

Aleks/Petter/hvem enn det var som kommenterte det: Jo, det er det. Det kalles ikke nødsprevensjon fordi det ikke er det.

Skrevet

Det er vel tryggest i løpet av de tolv første timene, også øker vel sjansen for graviditet etterhvert som timene går. Eller noe?

Det er forsåvidt og sant.

Aleks/Petter/hvem enn det var som kommenterte det: Jo, det er det. Det kalles ikke nødsprevensjon fordi det ikke er det.

Det er jo en nødprevensjon ja, men folk blir jo rådet til å ikke bruke det som prevensjon.

Gjest Slettet+312
Skrevet (endret)

Tøs: dere får sove på gangen.

Jeg vil også ha is!

Endret av Slettet+312
Gjest Slettet+312
Skrevet

Jeg har lyst til å gå og gi noen et saftig slag i magen..

ta en norsklærer=)

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Åååh, jeg fikk is av læreren min som takk for at jeg meldte meg frivillig til å bære en sofa ned fra andre etasje. :love:

Åh, du er så macho! :love:

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg hater deg litt nå, den setningen der fikk hele nyttårsaften til å spilles i sakte film i hodet mitt..

Skrevet (endret)

Kjinner deg! bærer vettu

Synes det var litt dårlig at ikke engang kroppsbyggerfyren i klassen gadd å melde seg. Jeez.

Anfall: Ja, du kjenner jo meg. Synd at den røde tømmerhuggerskjorta mi klæsjer med russebuksa, ellers skulle jeg tatt den på til ære for deg.

Endret av Lemon
Skrevet

Det der funker ikke før i tredje trimester, just saying. Frem til da er babyen ganske godt paddet inni der.

Petter: Hvem har fortalt deg at nødsprevensjon ikke er prevensjon? Selvsagt skal man ikke bruke det fast, men det er jo fremdeles prevensjon.

Skrevet

Det der funker ikke før i tredje trimester, just saying. Frem til da er babyen ganske godt paddet inni der.

Petter: Hvem har fortalt deg at nødsprevensjon ikke er prevensjon? Selvsagt skal man ikke bruke det fast, men det er jo fremdeles prevensjon.

Husker ikke hvor jeg har hørt at det ikke er "prevensjon" men mener at det burde unngås så langt det er mulig

Skrevet

Åååh, jeg fikk is av læreren min som takk for at jeg meldte meg frivillig til å bære en sofa ned fra andre etasje. :love:

Jenter skal ikke melde seg frivillig til sånn.

Suck-up!

Skrevet

Jeg hater deg litt nå, den setningen der fikk hele nyttårsaften til å spilles i sakte film i hodet mitt..

Haha. I går da jeg gikk til byen, klokka var rundt halv fem, møtte jeg på en kompis fra klassen på vei hjem i russebukse (var eks-russefest lørdag). Han hadde akkurat våkna, i en oppgang i et bygg han aldri hadde vært i før, nede på bakklandet. DET er walk of shame, det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...