Eplefe Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Den har forøvrig ekstra lange ermer med tommelhull. Eneste problemet er at den er sydd i polarfleece, så det er litt varmt å gå med den nå.
L4r5 Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Pedonazisykepleier døde av hjertefeil Årets avisoverskrift, anyone?
Catkin Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Jeg trodde nesten at det var en kigu, Eplefe. Men så syntes jeg det så mer ut som en hettegenser på grunn av glidelåsen.
Petter Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Jeg er forelsket: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21813707
Mikkel™ Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Pedonazisykepleier døde av hjertefeil Årets avisoverskrift, anyone? lold
Catkin Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 En hvafornoe? Det er en hettegenser. Kigurumi. Har ikke sett så mange hettegensere med Pikachu, så det var det første jeg gjettet på. Men så kom jeg på at de fleste kiguer jeg har sett har knapper, og ikke glidelås.
Aleks Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 (endret) Petter i retardmode Endret 25. april 2010 av Aleks
Cortinarius rubellus Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Why do thy refuse my friendship on face l4r5 . Er jeg ikke spesiell nok for deg!? HÆ!? IS THAT IT ?! Jeeeeeeezez til sutring da. Jeg har sagt jeg forkaster 90% av venneforespørsler. Men sleng inn en ny da så skal jeg godta deg. Men da forsvinner du igjen om dette fører til at andre maser igjen. For det er om og gjøre å ha mest mulig "venner" på lista, syns ordet "venn" har mistet mye av styrken sin pga. slike idiotiske greier!!
Demonfudge Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 For det er om og gjøre å ha mest mulig "venner" på lista, syns ordet "venn" har mistet mye av styrken sin pga. slike idiotiske greier!! Ser folk har 4000 venner også videre. Jeez.
L4r5 Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 For det er om og gjøre å ha mest mulig "venner" på lista, syns ordet "venn" har mistet mye av styrken sin pga. slike idiotiske greier!! Helt enig. Er så idiotisk når man ser folk som har 4-500 personer på vennelista si. Guess what? Hjernen din klarer ikke ha så mange venner. Leste faktisk en forskningsrapport på det for litt siden. Så fort man kommer over 150 så kuttes den reelle kontakten med mange av dem så man ikke sitter igjen med mer enn maks 150 uansett. Hjernen vår er rett og slett ikke beregna for fler folk.
Cortinarius rubellus Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 (endret) Vi fungerer best i grupper på ca.30-40 personer i et stamme-samfunn, da har enkelt-individer det også best. Ifølge forskning og min kjære frue Det vi hadde hatt godt av var at vi mistet ALT av alle godene vi har og måtte begynne å klare oss i naturen. Da hadde vi funnet oss selv igjen. Endret 25. april 2010 av Amanita Muscaria
Aleks Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 For det er om og gjøre å ha mest mulig "venner" på lista, syns ordet "venn" har mistet mye av styrken sin pga. slike idiotiske greier!! Helt enig. Er så idiotisk når man ser folk som har 4-500 personer på vennelista si. Guess what? Hjernen din klarer ikke ha så mange venner. Leste faktisk en forskningsrapport på det for litt siden. Så fort man kommer over 150 så kuttes den reelle kontakten med mange av dem så man ikke sitter igjen med mer enn maks 150 uansett. Hjernen vår er rett og slett ikke beregna for fler folk. Har du en link til den rapporten? Fascinerende saker
Petter Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 For det er om og gjøre å ha mest mulig "venner" på lista, syns ordet "venn" har mistet mye av styrken sin pga. slike idiotiske greier!! Helt enig. Er så idiotisk når man ser folk som har 4-500 personer på vennelista si. Guess what? Hjernen din klarer ikke ha så mange venner. Leste faktisk en forskningsrapport på det for litt siden. Så fort man kommer over 150 så kuttes den reelle kontakten med mange av dem så man ikke sitter igjen med mer enn maks 150 uansett. Hjernen vår er rett og slett ikke beregna for fler folk. Jeg har ca 400 venner på facebook, ser ikke på alle som "venner" men bekjente. Synes det er helt greit for å se hva folk holder på med hvordan det går med de osv.
L4r5 Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Har du en link til den rapporten? Fascinerende saker Ja og nei. Jeg trykket "I like it" på stumbleupon. Men jeg er ikke helt sikker på når det var og jeg gidder rett og slett ikke bla gjennom månedsvis med stumblede sider.
L4r5 Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 jeg har 6 på facebook :!: Jeg er oppe i 35 og synes jeg egentlig kunne slettet en del av dem. Men jeg mangler deg da.
Anbefalte innlegg