Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke OnePiece en slik serie du kan bare hoppe rett inn i for å forstå alt? Så 10 episoder ellerno da Gyr0 spilte de av på TG. Forstod plutselig hele historien og slikt, til tross for hver episode er milelang med stillbilder og repetisjoner. :p

Tjaaa...om du vil forstå alt er vel kanskje litt vanskelig men det er vel det en kan kalle en lett anime.

@aleks: Så du forresten dattebayo sin harselering av OP? :lol:

@DemonFudge: Vi trenger en knipse-smily på forumet :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Åja, du burde lese mangaen som ligger et godt stykke forran animen. Den tar helt av. Har sett og lest alt, onsdagen blir liksom ukas høydepunkt når det kommer nytt kapittel(hold kjeft, jeg har et veldig meningsfylt liv :tease: ).

Hvor langt er du animen? Så ikke harselerina nei, link?^^

www.onemanga.com/one_piece

Edit: Jeg og, Petter. Da skal jeg være cowboy :cool:

Endret av Aleks
Skrevet (endret)

Tror jeg hadde fått plass hos Wheely med tanke på hvor glad han er i god mat og jeg har en viss utdannelse som gjør at jeg kan lage god mat :thumbup:

( 1 måned ifra eksamen og hadde bare gode karakterer..jeg er eksempel på idiot av beste rase )

Aleks: Husk MASSE vaselin eller noe annet glide-greier da :cool:

Endret av Amanita Muscaria
Skrevet
De feide her og, helt til snøen kom tilbake.
:(

Åja, du burde lese mangaen som ligger et godt stykke forran animen. Den tar helt av. Har sett og lest alt, onsdagen blir liksom ukas høydepunkt når det kommer nytt kapittel(hold kjeft, jeg har et veldig meningsfylt liv :tease: ).

Jeg foretrekker animen, aldri sett det helt store med å sitte å lese manga (Ja bare flame meg). Husker ikke helt hvor jeg slapp taket, Var vel etter at de fikk med Brook tror jeg.
Skrevet

What. Jeg pleide å kose meg skikkelig med å lese One Piece før, jeg. Har ikke sett anime-en, for jeg er redd for at den blir skuffende i forhold.

Skrevet

Brokeback Mountain? :wee: Gjør det litt ekstra pirrende, ha litt sand i vaselina.

Mulig jeg leier deg inn et par måneder i året etter at jeg har flytta, Amanita. Kan få så mye fersk melk du vil, samt egen seng.

Skrevet

Tror jeg hadde fått plass hos Wheely med tanke på hvor glad han er i god mat og jeg har en viss utdannelse som gjør at jeg kan lage god mat :thumbup:

( 1 måned ifra eksamen og hadde bare gode karakterer..jeg er eksempel på idiot av beste rase )

Brokeback mountain ødela virkelig for cowboyer :(

Jeg foretrekker animen, aldri sett det helt store med å sitte å lese manga (Ja bare flame meg). Husker ikke helt hvor jeg slapp taket, Var vel etter at de fikk med Brook tror jeg.

Jeg var og skeptisk til manga i starten. Alle er det, men nå foretrekker jeg nesten manga før anime^^

What. Jeg pleide å kose meg skikkelig med å lese One Piece før, jeg. Har ikke sett anime-en, for jeg er redd for at den blir skuffende i forhold.

One Piece er herlig ja. Tror ikke du blir noe spessielt skuffet om du ser animen :)

Skrevet

Kanskje wheelie burde arrangere opptaksprøver der deltagerne som vil ha plass i leiligheten må bevise sine skills på kjøkkenet. Kan også legge inn øvelser som hurtigrydding og presisjonstøvtørking på programmet. :wee:

Skjer med alle ser anime/manga for tiden. :tease:

Det er "kult".
Skrevet

Haha, ser det for meg Lars. :wee:

"Torstein, du var veldig flink til å vaske toalettet. Men du brukte en luftfrisker jeg ikke har helt sansen for. Beklager, du er ute."

Så følger en lang scene der jeg gråter litt, klemmer resten av deltakerne og går ut av leiligheten."

Skrevet (endret)

Jeg er faktisk overasket for andre gang over hvor mange som har vært borti One Piece^^

Edit: Rommet mitt er vakkert det og, kanskje jeg skal ta bilde av det^^

Endret av Aleks
Skrevet (endret)

One Piece er jo en av de mest populære manga/animene som er omkring da.

Foretrekker de litt mindre populære men langt mer interessante seriene selv. :p

*edit*

Rommet mitt er strøkent òg! Strøken for renslighet! *dytte bort en sokk*

Endret av Slimda
Skrevet

Det er intet å bli skuffet over, den er awsome ^_^

Skjer med alle ser anime/manga for tiden. :tease:
Det er "kult" :p

Haha, ser det for meg Lars. :wee:

"Torstein, du var veldig flink til å vaske toalettet. Men du brukte en luftfrisker jeg ikke har helt sansen for. Beklager, du er ute."

Så følger en lang scene der jeg gråter litt, klemmer resten av deltakerne og går ut av leiligheten."

HAHAHAHA,det hadde jeg betalt for å se *knipse*
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...