Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Neei, bli litt til og se på at vi dreper kafeem med fine tekster :D

Skrevet (endret)

*drepe kafeen med vampyrlyrics*

As I draw up my breath

And silver fills my eyes

I kiss her still

For she will never rise

On my weak body

Lays her dying hand

Through those meadows of Heaven

Where we ran

Like a thief in the night

The wind blows so light

It wars with my tears

They won't dry for many years

Loves golden arrow

At her should have fled

And not Death ebon dart

To strike her dead

Endret av Bytex
Skrevet

Gåte:

To klokker befinner seg i hver sine stater i USA.

Den ene er i en stat på vestkysten.

Den andre er i en stat på østkysten.

Begge klokkene fungerer 100%.

Klokkene viser det samme.

Begge viser riktig tid.

Hvordan kan det ha seg?

Skrevet

Svaret er nok en smule mer komplisert. Jeg skal gi dere en sjanse til mens jeg leiter opp løsninga. Så den her om dagen på wikihow.

Skrevet

Hvor lenge må det typisk til før de finner ut mer når en person blir innlagt for å være psykotisk?

(Btw, noen som vet om en bedre link enn wikipedia, for en kort og god innføring om slikt?)

Skrevet (endret)

Hvor lenge må det typisk til før de finner ut mer når en person blir innlagt for å være psykotisk?

(Btw, noen som vet om en bedre link enn wikipedia, for en kort og god innføring om slikt?)

Vel, de må få plassert en grunndiagnose, siden psykose strengt tatt er et symptom og ikke en diagnose. Alt i fra to dager til en måned, vil jeg tippe. Endret av Eplefe
Skrevet

Vanskelig å si. Er det en fobigående psykose så kan vedkommende være ute igjen i løpet av dager. Alt som har med psyken å gjøre er veldig individuelt. Naboen min/dealeren min/gamle skolekompisen min (samme person) var ute etter tre dager. Han blei akuttinnlagt fordi han så ting og sånn. Men han hadde vært på et helvetes kjør i en del dager så det var vel bare fordi han var kjørt i hodet og trengte hvile. Når han ikke lenger var i en akutt psykose så ble han sluppet ut.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...