Datasmurf Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 *se at Anfall går sin vei med Bytex* *dra tilbake til sløveland med bergensk nyveiv*
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Neei, bli litt til og se på at vi dreper kafeem med fine tekster
Bytex Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 (endret) *drepe kafeen med vampyrlyrics* As I draw up my breath And silver fills my eyes I kiss her still For she will never rise On my weak body Lays her dying hand Through those meadows of Heaven Where we ran Like a thief in the night The wind blows so light It wars with my tears They won't dry for many years Loves golden arrow At her should have fled And not Death ebon dart To strike her dead Endret 24. april 2010 av Bytex
L4r5 Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Gåte: To klokker befinner seg i hver sine stater i USA. Den ene er i en stat på vestkysten. Den andre er i en stat på østkysten. Begge klokkene fungerer 100%. Klokkene viser det samme. Begge viser riktig tid. Hvordan kan det ha seg?
Bytex Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 De har ringt hverandre og fortalt hva klokka er hos den ene?
L4r5 Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Svaret er nok en smule mer komplisert. Jeg skal gi dere en sjanse til mens jeg leiter opp løsninga. Så den her om dagen på wikihow.
L4r5 Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Svaret: http://wiki.answers.com/Q/How_can_one_clock_in_an_east_coast_state_and_another_clock_in_a_west_coast_state_have_exactly_the_same_time
Jann - Ove Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Hvor lenge må det typisk til før de finner ut mer når en person blir innlagt for å være psykotisk? (Btw, noen som vet om en bedre link enn wikipedia, for en kort og god innføring om slikt?)
Eplefe Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 (endret) Hvor lenge må det typisk til før de finner ut mer når en person blir innlagt for å være psykotisk? (Btw, noen som vet om en bedre link enn wikipedia, for en kort og god innføring om slikt?) Vel, de må få plassert en grunndiagnose, siden psykose strengt tatt er et symptom og ikke en diagnose. Alt i fra to dager til en måned, vil jeg tippe. Endret 25. april 2010 av Eplefe
dysfunctional Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Truly, heaven must feel like this; Boston, Kansas, Europe, Rainbow....
Cortinarius rubellus Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 har opplevd en person som gikk i psykose i 2 måneder, og det er ikke noe artig. spss. når de som har ansvaret ikke gjør noe
L4r5 Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Hvor lenge må det typisk til før de finner ut mer når en person blir innlagt for å være psykotisk? (Btw, noen som vet om en bedre link enn wikipedia, for en kort og god innføring om slikt?) Vanskelig å si. Er det en fobigående psykose så kan vedkommende være ute igjen i løpet av dager. Alt som har med psyken å gjøre er veldig individuelt. Naboen min/dealeren min/gamle skolekompisen min (samme person) var ute etter tre dager. Han blei akuttinnlagt fordi han så ting og sånn. Men han hadde vært på et helvetes kjør i en del dager så det var vel bare fordi han var kjørt i hodet og trengte hvile. Når han ikke lenger var i en akutt psykose så ble han sluppet ut.
dysfunctional Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Jeg har funnet ut at jeg liker å bruke album-covers og artistlogoer som avatar.
Datasmurf Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Noen må forklare meg hva som skal være så bra med Rise Against.
b-real Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Noen må forklare meg hva som skal være så bra med Rise Against. Kan jeg ikke dessverre men legger du til The Machine så blir det awsome.
b-real Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Og bytter ut Rise med Rage, kanskje? Haha..lol ja. Klar tale på at en burde legge seg.
Anbefalte innlegg