Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer å vaske klær i kveld :ermm:

Blir det gøtt tro? :p

Kanskje han lukter gøtt etterpå?

Trengte bare en dusj så var jeg klar til å spoone med deg igjen :)

Gøtt nei, må først ned til vaskerommet, så vente en stund så må jeg ned i igjen å henge de til tørk også må jeg hente dem. Skulle funnet opp en universalmaskin som var plassert på rommet mitt.

Lenke til kommentar

JAAAAAAA!!

 

Sidetall osv. i Mine Innlegg FTW! :love:

Jepp. Forbedring. Men mangler fortsatt at man kan trykke på antallet svar for å få oversikt over hvem som har postet hvor mye i tråden. Og så har fargen på "mappene" blitt ødelagt så du ser ikke forskjell på en populær tråd og en med få svar lenger. I HW Dynamisk-skinet er det slik hvertfall.

Lenke til kommentar

Men mangler fortsatt at man kan trykke på antallet svar for å få oversikt over hvem som har postet hvor mye i tråden.

Er da bare å gå til selve kategorien, og så trykke på antall svar. Vet det ikke er i "mine innlegg", men er fortsatt mulig å se det. ;)

Du vet at det er et helt klikk ekstra? Det er for mye forlangt for kort.

Lenke til kommentar

hørtes gøtt ut, lurer på om jeg skal lære meg å like vin, noen tips?

Rød eller hvit?

Man regner ikke med hvitvin. (Eller homsesaft som det kalles på fagspråket.)

Rød er veien å gå.

tenker rør ja hvit er greit, men ikke noe godt. de gangene jeg har drukket rødvin har jeg hatt en ekstrem hodepine dagen etter så.

Lenke til kommentar

hørtes gøtt ut, lurer på om jeg skal lære meg å like vin, noen tips?

Rød eller hvit?

Man regner ikke med hvitvin. (Eller homsesaft som det kalles på fagspråket.)

Rød er veien å gå.

tenker rør ja hvit er greit, men ikke noe godt. de gangene jeg har drukket rødvin har jeg hatt en ekstrem hodepine dagen etter så.

 

Jeg er jo fullstendig enig: hvitvin er noe brudepiker drikker. Jeg veit bare at ikke alle er enige med meg.

 

Begynn med f.eks. Doppio Passo Salento Primitivo. Den er en av Norges mest kjøpte rødviner, og ikke uten grunn. Jeg er i hvertfall veldig glad i det. Heldigvis er jeg ikke noe særlig plaget med hodepine etter å ha drukket rødvin, men prøv å drikke vann ved siden av, og velg viner med lite garvestoffer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...