Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Så er spørsmålet hva man egentlig er ute etter når man tar lappen. Å få en firkantet plastdings med bilde på, eller å faktisk kunne kjøre bil godt nok til å ikke være en fare i trafikken.

 

Det anbefales ikke å ta lappen på to uker. Det er vel og bra om man klarer å ta lappen for 10k, men det avhenger stort sett ikke av kjøreskolen, det avhenger av deg og hvor mye mengdetrening du kan få privat. Har du øvelseskjørt siden du var 16, og kjørt mye, så kan du kanskje klare deg med få timer.

 

jeg øvelseskjørte MYE og tok lappen på en god kjøreskole ( Bentz må reklamere litt de er utrolig bra) og jeg betalte vel rundt 17k for lappen. med alle obligatoriske kjøretimer og ekstra greier ( uten teori kurs)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prisene på førerkort i Norge har nesten doblet seg de siste 5 årene.

Og det er jævlig synd for oss unge som helst vil ha lappen så tidlig som mulig. Nå må jeg jobbe i flere måneder for å få råd!

 

jepp det er synd, jeg har en teori på at staten ikke vil at 18åringer skal få lappen fordi de er en så stor risiko for trafikkbildet.

Lenke til kommentar

Min er allerede på topp idag så, men seriøst det er ikke så veldig ille så fort dere får begynt med kjøretimer så går alt på skinner.

Spis noen rå egg og ta deg en joggetur så går det nok over^^,

tror heller jeg gjør som i går jeg.

Sånn seriøst mener jeg at du burde roe ned drikkinga litt. Ta deg hvertfall en edru dag i uka.

Lenke til kommentar

Min er allerede på topp idag så, men seriøst det er ikke så veldig ille så fort dere får begynt med kjøretimer så går alt på skinner.

Spis noen rå egg og ta deg en joggetur så går det nok over^^,

tror heller jeg gjør som i går jeg.

Sånn seriøst mener jeg at du burde roe ned drikkinga litt. Ta deg hvertfall en edru dag i uka.

skal ihvertfall drikke idag også kanskje jeg dropper det i morgen eller på torsdag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...