Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk akkurat et merkelig tilbud på msn.

Eksen min inviterte meg på trekant.

 

Da jeg forklarte at dama mi kanskje ikke ville være helt fornøyd med det så spurte hun om Lena trengte å vite om det.

Prøvde å forklare at jeg ikke hadde planer om å være utro og da foreslo hu at dama mi også kunne være med.

Jeg prøvde å avslå så høflig jeg kunne jeg. Hva sier man egentlig til sånt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Lars: Du må slutte å være en så staut kar :)

Ja, han skulle jo bare reist bort og ikke sagt noe, og deretter mista pikken når jeg fant ut av det. :p

Lenke til kommentar

Lars: Du må slutte å være en så staut kar :)

Jeg skulle vært født rik i stedet for vakker.

 

 

Ja, han skulle jo bare reist bort og ikke sagt noe, og deretter mista pikken når jeg fant ut av det. :p
Jeg kunne. Men det er ikke meg. Er en grunn til at jeg viste deg hva hu skreiv.

Uansett; Been there, done that, ain't going back.

 

Nå vet jeg forrestem hva jeg skulle skrevet når hun sa at dama mi ikke trengte å få vite noe. Jeg skulle bare sagt: "Jeg har ikke tenkt å være utro. Jeg vet hvor mye det svir når man oppdager at den andre har vært utro!"

Men da hadde hu sikkert bare blitt sur. :p

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Jeg sitter bare igjen med følelsen om at det er en eller annen baktanke med hele greia. At det er noe hun prøver på. Det kan selvsagt bare være den sedvanlige paranoia min da men det kom så rett ut av det blå.
Ånei du, hør på magefølelsen din du. En gang mindfuck-people alltid mindfuck-people, er bare å holde seg unna.
Lenke til kommentar

Ånei du, hør på magefølelsen din du. En gang mindfuck-people alltid mindfuck-people, er bare å holde seg unna.

Du har nok rett. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg i løpet av mine snart 30 år på denne jord aldri har møtt noen med større skills når det gjelder løgner, baktanker og generell mindfuck.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...