Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg foretrekker at musikken er litt dempet så man kan prate, jeg. Med mindre man plutselig bestemmer seg for å danse eller noe sånt.

Nei, det er jo aller best når volumet er på fullt og det er de samme som skal styre musikken hele tiden! Herregud, selv om det kanskje er 20 personer i rommet, så får de faen meg skrike til hverandre for å kommunisere!

 

... eller ikke. :roll:

Det er sykt slitsomt, ja. Men det er funker vel om det er noe ala "HEY KUL FEST DA!!", "JEG SPØY!!", "HVAA?", "JEG SPØY!!" eller om man bare skal finne seg noen å holde på med.

 

Foretrekker at det er litt mer rolig slik at man kan prate og le, jeg, da.

Lenke til kommentar

Volumet har en tendens til å stige ut over kvelden iallefall sånn på en merkelig måte selv om en har hatt en stille og rolig aften.

 

 

 

 

 

http://www.dagbladet.no/2010/03/29/nyheter/nsb/innenriks/jernbaneverket/togkaos/11075660/

Nå må hun ta taxi til Gjøvik. For NSBs regning. Men det er ikke første gang. For det er ikke lenge siden Anne Moe selv la ut hele 3000 kroner for taxitur til Gjøvik. Pengene fikk hun igjen av NSB.

 

- Tenk hva du kunne gjort av vedlikehold og utbedringer med de pengene NSB nå bruker på rekvisisjoner og erstatning for tapte reiser. Jeg stiller meg jo noen spørsmål om ikke pengene kunne vært brukt på noe annet, sier hun.

Herregud, hadde det ikke vært erstatting så hadde et iallefall vært gigantiske klager. Folk altså.

 

Andre enn meg som har lite å gjøre for tia?
Har det alt og alt for travelt 8)
Lenke til kommentar

Sånn ca. ja. Når jeg skriver "konkurranse" så mener jeg hus fullt av alt for fulle folk med intens musikk hele kvelden. Musikken er i tillegg veldig ofte dårlig.

Tja, jeg har ikke noe i mot slike fester. Mange av festene jeg har vært på de siste årene med folk på min alder har vært sånn. :p

 

Å basere vennene sine på musikksmak blir litt tynt grunnlag spør du meg

Absolutt ikke.

Lenke til kommentar

Nettopp.

 

Sånn ellers, jeg har generelt ikke særlig stor tro på fransk øl, bortsett fra Stella Artois, men i dag kjøpte jeg med meg en flaske Kronenbourg 1664 fra butikken, bare for å teste, siden minstesøss mener det smaker godt, bedre enn Tuborg!!! (skal ikke mye til for å være ærlig, men hun liker den billige smaken), åpna den nå, og joda, den var absolutt ikke dum den. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Ikke i det hele tatt, fungerer utmerket for meg, men jeg er altetende og aksepterer mye og tolererer det aller meste, så det går helt greit. :)

Jeg hintet til det med hvordan det er å basere vennegjengen på hvilken musikksmak de hadde, ikke hvilken musikksmak du har.

Ser bare for meg at det må være "tomt" å henge med folk bare for de de liker den og den musikken, om man ikke har en dritt til felles utenom. Eller å ignorere/unngå en person fordi h*n har dårlig musikksmak.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...