Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelig formiddag. Men kompensasjonen er jo at det er helg da.

Er ikke du arbeidsløs? Er det ikke litt likegyldig om det er ukedag eller helg da?
Skrevet

Gah! Jeg finner ikke tegneseriene jeg kom hjem for å lese. Mangler flere bøker med Donald og Tommy & Tigern. Har jo flere hundre blader, men det er enklere å finne bøkene enn å bla meg gjennom alle bladene for å finne historiene og stripene jeg er ute etter. :p

Skrevet

Flink! ^^

Jeg fant Billy-bøkene og pocketene, men jeg skulle ønske jeg fant de spesifikke Donald-bøkene jeg leter etter. Fant omsider Tommy & Tigern-bøkene blant noen vitenskapsbøker jeg hadde da jeg var liten. :p

Skrevet

Kjedelig formiddag. Men kompensasjonen er jo at det er helg da.

Er ikke du arbeidsløs? Er det ikke litt likegyldig om det er ukedag eller helg da?

Det er lenge siden du har vært arbeidsløs skjønner jeg, hehe.

Skrevet

Sant. Men jeg finner ofte ting jeg ikke leter etter :p

Som nå når jeg fant 2 GB RAM i min jakt etter de manglende lydkortene mine. :p

Og skolebøkene mine er også på avveie. Jeg mangler noen esker og en TV riktignok, og det står en DVD-spiller her jeg ikke vet hvor kommer fra. :p

Skrevet

Halve Norge liker å se på andre mennesker ha sex på TV, og alle intrigene som følger med, og sluker Big Brother, Paradise Hotel og lignende rått. Jeg gjør det ikke. Jeg lærte da jeg var liten at bare fordi alle andre hopper utfor et stup trenger ikke jeg å være dum nok til å gjøre det.

Vet du hva, det der er det mest fornuftige du har sagt i denne tråden på altfor lenge :p

Veldig enig med deg der.

Skrevet

Tja, og de som vanligvis ikke ser på det lar seg friste til å se på det et par ganger fordi de bare måååå se hvor dumt det er. Jeg har bedre ting å kaste bort tiden min på enn å få det bekfreftet nok en gang hvor mindre begavede mennesker kan være.

Anne Queffélec - Trois Gymnopédies

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...