b-real Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 b-real: Umulig for meg å bestå med glans, men har vel gode muligheter for å bestå. Grunnen til at jeg ikke kommer til å bestå med "glans" er rett og slett at jeg det var to spørsmål jeg ikke kunne svare på da jeg ikke hadde lest bøkene ordentlig. D.v.s. jeg hadde lest den ene, men glemt alt, og den andre hadde jeg ikke lest i det hele tatt. Syntes det var nok slit å lese hovedboken som var på femhundre sider. Danmark i morgen, ja, og fly derfra til Helsinki for å treffe kompiser. Blir bare der noen dager, men det blir deilig. Har du lagt noen planer for påsken, eller blir det bare jobbing? Håper du finner tid til å slappe av innimellom! Slappe av? Gjør faen meg ikke noe annet en å slappe av for tiden.Du var iallefall en av de som satt igjen og ikke bare gikk etter en time så det kommer nok til å gå strålende skal du se ^_^ Påsken blir bestående av jobbing og hey, mer jobbing. 133% på røde dager er noe jeg ikke kan si nei til. Skulle gjerne ha tatt turen opp til Hamar og vært innom TG men det tror jeg kan bli litt stress med at jeg skal være på jobb 0700 neste dag i hele påsken. Lurer på om jeg har noen skiver med Bel Canto hjemme Detecting a pattern in the force.
b-real Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 HERLIG! Det lukter vått gress ute ! Tror du må slutte å tisse på teppet ditt.
Eplefe Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 (endret) Jeg har brukt store deler av dagen på å hjelpe en bekjent å lage mat over msn. Hun vil så gjerne vise vennene sine at hun KAN bake og lage ting. Hun kan jo ikke det, jeg gir henne steg for steg-instruksjoner. Uansett, for your pleasure: Hvit sjokoladeiskrem med kokos 2 egg 2 eggeplommer 115 g lyst strøsukker 3 dl matfløte 115 g hvit sjokolade, hakket 115 g hermetisk kokoskrem 3 dl kremfløte 3 ss rom med kokossmak frukt til servering, f.eks. mango, pasjonsfrukt eller ananas. Hele egg, eggeplommer og sukker puttes i en ildfast bolle og røres sammen. Putt sjokolade, fløte og kokos i en kjele, varm forsiktig til sjokoladen har smeltet, varm opp til rett under kokepunktet under konstant omrøring. Tilsett sjokoladeblandingen i eggedosisen under kraftig omrøring. Sett bollen over en kjele med småkokende vann, men ikke slik at bunnen av bollen kommer i berøring med vannet. Varm blandingen under konstant omrøring, hell det så over i en ren, ildfast form og avkjøl. Ha kremfløten og rommen i en separat bolle og pisk til det begynner å tykne, så vender du romkremen inn i den avkjølte sjokoladeblandingen. Så fryser du den ned, enten i en iskremboks eller i en iskremmaskin (som alle burde ha!). Endret 25. mars 2010 av Eplefe
b-real Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Noen som vil finne på noe i dag? Ta en kaffe, kino, kaste vannballonger på småunger, strikkhopp? Gocart? Anything?
L4r5 Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Noen som vil finne på noe i dag? Ta en kaffe, kino, kaste vannballonger på småunger, strikkhopp? Gocart? Anything? Sure. Ta turen så tar vi en putekrig på torgallmenningen.
b-real Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 That sounds liek fun Hadde vel egentlig ikke vært så dumt,hadde jeg fått penger litt før så hadde jeg vært i bergen allikevel og besøkt brodern en tur siden gamlingen er på kurs i byen.
Joαkim Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Woho! Påskeferie Har fri i morgen. b-real, er med på å kjøre gokart jeg
Mikkel™ Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 HERLIG! Det lukter vått gress ute ! Tror du må slutte å tisse på teppet ditt. Jeg har da ikke... hva faen Biril ?
Joakim Skurk Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Yay! Jeg skal søke på jobb. http://lmgtfy.com/?q=jobb ?
b-real Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 [quote name='Bimmerfan' date='25. mars 2010 - 15:11' timestamp='1269526318' post='15416037' b-real, er med på å kjøre gokart jeg Sweet. Hur bor du og når? Jeg har da ikke... hva faen Biril ?
Catkin Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Yay! Jeg skal søke på jobb. http://lmgtfy.com/?q=jobb ? No need. Jeg har funnet et sted, tenk.
MrLeftfield Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Noen som vil finne på noe i dag? Ta en kaffe, kino, kaste vannballonger på småunger, strikkhopp? Gocart? Anything? kl, sted?
TheKims Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Sitter å blar litt i reklame fra expert, på de forskjellige vaskemaskinene står det 1 vask om dagen, 3vask om dagen, 3 vask i uken... Hva faen mener de med det??
Joakim Skurk Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Kan det ha noe med behov å gjøre? Dersom du vasker 1 vask om dagen egner en seg, og dersom du vasker tre i uken er det en annen som egner seg? Jeg aner ikke, men det virker logisk i mitt hode.
Mikkel™ Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Det indikerer at du ikke skal putte bikkja inni der. wait wa?
TheKims Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Var noe sånnt jeg å tenkte, men begynnte å stusse litt på den som det sto 3 ganger i uken på. Trodde alle vaskemaskiner kunne brukes minst en gang om dagen. Det indikerer at du ikke skal putte bikkja inni der. wait wa? Nei, nå forveksler du med mikrobølge ovn, går fint å vaske bikkja i maskin
Mikkel™ Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Whatever! En dag til påskeferien starter!!!111111 Nei vent 4 jobbdager . I tilleg skal jeg gå ski mot northug på Søndag . Detta går bra ællær i værda!
Bytex Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Vi har "inneklemte feriedager" mandag tirsdag og onsdag. Så for meg starter påskeferien kl 17:30 imorgen
Anbefalte innlegg