Niqābninja Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Meph på nye eventyr FTW!!! Høres bra ut. Ganske uthvilt i dag selv. Kan ha noe med at jeg har sovi størstedelen av de siste 20 timene.
MrLeftfield Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 ...og legge meg utan at nokon har eit behov for å snakke til langt ut i nattetimane. Meph på nye eventyr FTW!!! oh AMEN, brovvah! *bøye seg*
Perrern Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 God morgen alle sammen. I dag er det skole, så er det hjem å spille GTA og lese til historie og filosofi prøven på fredag. Har det skjedd noe mens jeg var borte?
Datasmurf Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Det beste med å døgne og å ha fri, er at jeg får så mye gjort! I morges vaska jeg ovnen og fikk åpna alle de tette / halv-tette avløpene våre, og jeg regner med å vaske badet og kjøkkenet (det inkluderer oppvasken), støvsuge og vaske stua, hemsen og rommet mitt. Blir awesome!
Berniy Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Du er virkelig produktiv i heimen SÅ mye bruker jeg en uke eller mer på.....
Sidious Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Morgen, ja. Siste dagen med lesing før morgendagens eksamen. Blir så jævla deilig med påskeferie. Drar til Danmark på fredag, og videre derfra til Helsinki for å treffe noen venner.
Datasmurf Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Så kult, Tommy! Lykke til med eksamen. Du er virkelig produktiv i heimen SÅ mye bruker jeg en uke eller mer på..... Ikke alltid, bare når jeg døgner, kjeder meg, ikke har internett eller ting bruker alt for lang tid på å loade. Skjønt, mange av gangene ender det med at jeg bare sitter i stua og hører på sær musikk og legger kabal i timesvis også, til jeg kommer på hva jeg holdt på med.
Natrich Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Hvorfor skal jeg få svi siden læreren har en JÆVLIG dårlig dag?
Berniy Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Skole prosjekt om "Supermennesker", vi bare kødder om kloning av mennesker
MrLeftfield Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Yo bitches! Wazzap inn da getto liksom? Fucking BULLshit, maaaan, BULLshit ! (har så jæææævlig mye å gjøre på jobben for tiden )
Datasmurf Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Ugh.. Ferie snart. Jeg vil ikke ha ferie. Jeg for min del gleder meg til ferien er over og jeg kan komme tilbake til skolen og begynne å jobbe med skoleting. Jeg tror jeg er syk, har vært oppe for lenge eller har slått meg veldig hardt i hodet.
Berniy Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Jeg gleder meg intest til ferien, skal til Australia
Anbefalte innlegg