Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal evt. dasse hjem fra skolen, når jeg blir lei av å henge her og preike skit that is, og så blir det vel UT, forumhoring og sikkert oppvask. Irritere samboeren min med at jeg vasker opp igjen :p Må vel kjøpe noe fløte også, håper jeg finner laktosefri / redusert, sånn at jeg kan mekke White Russians uten å bli dårlig i magen.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Hva er planene til folk i kveld? Selv skal jeg på konsert.

Muligens til en kompis og spille Risk eller Axis and Allies.

Skrevet

Rykter er som oftest basert på sannhet så..watchout.

Gah, er artig å bli oppringt av fortvilte gamle damer som ikke aner hva de skal gjøre fordi jeg var pålogget på en av pc'ene som er på jobb og bare brukeren eller admin kan låse opp maskinene! "HVA SKAL VI GJØRE????"

START MASKINEN PÅ NYTT FFS! :wallbash:

Skrevet

Hva i alle dager skal du med en barberkost?

Hva faen tror du egentlig? Jeg ba fattern om å legge av sin da siden han har gått helt over til å bruke maskin men den klarte han og kaste :S

Jeg bruker ikke skum engang, såe.. Har ikke peiling. Sikkert en grunn til at de er mindre tilgjengelige.

Skrevet

Hva er planene til folk i kveld? Selv skal jeg på konsert.

Skifte 2x pakninger på en Oras kjøkkenkran. M E H .

Selve saken er jo enkel, men faen, å finne en forhandler er jo slit nå til dags (virker det som iaff).

Skrevet

Nei, jeg så det på en episode av Brooke Knows Best på MTV. Kompisen til venninna fikk lov å kræsje på sofaen noen dager, og når de kom ut i stua på morgenen lå han uten trusa med rævva utafor pleddet og prompa mens de lagde frokost.

Usj Nastye greier. Hadde det skjedd hos meg hadde det vært på hodet og ræva ut altså.

Vurderte frokost/lunch på kina resturant i dag, har egentlig ikke råd men er så sykt brød lei.

Det var siste stikket til at de tok den "nødvendige samtalen" og fikk pælma ut fyren, ja.

Det er serien til dattera til Hulk Hogan da. Hogan Knows Best handla mest om familien til hulkern, Brooke handler mest om henne etter at hu flytta ut. Han typen som kræsja tok med seg hele gutterommet og satte opp i stua hennes, med playstation, masse plastfigurer, og ba dem være stille fordi han spilte Halo 3 online.

Pluss at han banka på hos vertinna kl 3 på natta for å få slått på boblebadet på taket, fordi han hadde 2 heite damer med hjem..

Skrevet

Jeg var Hulkamania-fan allerede på 80-tallet når han herjet som værst i Wrestling-ringen, selv om alle visste det var fake, det var så mye pomp og prakt og ritualer og store sterke karer i bitteliten speedo at man ble helt hekta av å se på dem på Sky TV.

Alt var veldig heavyrock og glitter og sminke og liksom-slåssing bak scenene og alt sånt showbiz-tull.

Skrevet

blir så forpult LEI av å se "POTENSPILLER! ØKS POTENSEN NÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!" og halvnakne kvinner som reklamerer for enten noe brunkrem eller slankepiller, hver gang jeg er inne på VG/DB. Faen i HÆL-hvete, jeg er lei.

Greier ikke å holde meg unna popcorn, men hallo, det må da være måte på...

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

blir så forpult LEI av å se "POTENSPILLER! ØKS POTENSEN NÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!" og halvnakne kvinner som reklamerer for enten noe brunkrem eller slankepiller, hver gang jeg er inne på VG/DB. Faen i HÆL-hvete, jeg er lei.

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1865

:thumbs:

Skrevet

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1865

:thumbs:

naivt menneske :p Bruker Chrome her.

Vurderer sterkt å gå over til FF dog, etter at Chrome har innført auto-oversettdennesiden?-dritt på hver side jeg går på uten noe mulighet for å slå det av :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...