TheKims Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Er litt kjipt å knuse nesa på en kompis som bare løfter deg opp bakfra på kødd, da. Blir som å hive tomflaska han kasta lett på deg tilbake med full kraft så han havner på sykehus..litt overkill. Er det ikke sånn ting fungerer da? Han slår deg en gang, du slår tilbake 2 gang dobbelt så hardt
KKake Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Er litt kjipt å knuse nesa på en kompis som bare løfter deg opp bakfra på kødd, da. Blir som å hive tomflaska han kasta lett på deg tilbake med full kraft så han havner på sykehus..litt overkill. Vel, da har idioten lært til neste gang.
Coa Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 (endret) Kan jeg få nummeret til moren din Nyhus? Endret 21. mars 2010 av Coa
L4r5 Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Er litt kjipt å knuse nesa på en kompis som bare løfter deg opp bakfra på kødd, da. Det er jo sånn som skjer da. Hiver man seg på folk bakfra så må man regne med å få seg en på trynet hvis refleksene slår inn.
Catkin Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 (endret) Hmm, når lillesøster bodde i Oslo et halvt år, ringte hun meg plutselig sent på ettermiddagen og sa en diger fyr hadde fulgt etter henne helt fra Oslo S, inn på t-banen og nå stalka han henne på vei hjem. Han hadde sagt "du er dritfin" helt opp i øret hennes på Oslo S. Hun var livredd og ville bare at vi skulle snakke så han ikke skulle prøve på noe..spooky. Var ikke så redd for han karen her, egentlig. Han virket bare mer dum og slitsom enn farlig. Men jeg blir jo litt satt ut, da. Kan jo ikke bare grave fingrene mine inn i øynene hans fordi han prøver å sjekke meg opp på en veldig ukomfortabel måte, akkurat. ^^ Whoa, må slutte å tenke på hvor ekle furries er. Endret 21. mars 2010 av KittyCat
Deadringer Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Var ikke så redd for han karen her, egentlig. Han virket bare mer dum og slitsom enn farlig. Men jeg blir jo litt satt ut, da. Kan jo ikke bare grave fingrene mine inn i øynene hans fordi han prøver å sjekke meg opp på en veldig ukomfortabel måte, akkurat. ^^ Men det kan jeg *merke territoriet sitt*
Bytex Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 "Men konstabel, han GIKK etter meg! Derfor stakk jeg ham i begge øynene med nøklene mine 20 ganger. Man vet jo aldri".
Catkin Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Bytex: Han SNAKKET til meg også, tenk det. Best å være helt sikker, vet du. Det BØR stinke så jeg kan være i fred, isåfall.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Nyhus pisset på Kitty. Du liker å putte sære bilder i hodet på oss?
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 (endret) Er litt kjipt å knuse nesa på en kompis som bare løfter deg opp bakfra på kødd, da. Det er jo sånn som skjer da. Hiver man seg på folk bakfra så må man regne med å få seg en på trynet hvis refleksene slår inn. Voldelige reflekser får man erfare når man har en ekstremt kilen kjæreste blant annet. Endret 21. mars 2010 av Slettet-77do0b
Eplefe Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Det er bra dere synes det er dritmorsomt, WheelMan. Jeg hadde ikke synes det var særlig kult å få fyken.
Mikkel™ Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Ekke lett å verra kuuuul ezze... Nei! I kveld skal jeg eta ørtenhundre egg! Jeg var uberflink og vaska mugg ut av kjøleskapet i går så det er vel fortjent
Anbefalte innlegg