Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å drasse med kamera og mikrofon i tillegg gjør jo crewet bedre kvalifisert som bad-ass.

Forskjellen er at kameramann og co er sikret når de klatrer, har våtdrakt når de svømmer osv. Det har ikke bjørnemannen

Kjempe kult program, men som det meste som går på tv er det fake. Han sover alltid i telt eller i hytter, og har alltid profesjonel hejlp i nærheten.

Fake er det ikke, men han sover i telt og hytter nå og da, men absolutt ikke alltid. Det er egentlig veldig lett å se hvilke episoder han sover ute på og hvilke han ikke gjør det. Episodene hvor han sover ute er det han som filmer og styrer kameraet. Vil tippe det er ca. halvparten av episodene. Det ville vært sykt om han hadde gjort alt han gjør uten å ha noen i nærheten til å redde han om ting går galt. Mannen er jo syk. Du burde sjekke ut hvordan de lager seriene, så ser du det. Kikket på en av de i går, ganske artig hvordan filmcrewet sier "neeei, vi kan ikke gjøre det" og Grylls svarer "joooda" og hopper i det. Filmcrew mm eller ikke, mannen er sprø som en kjeks og utrolig underholdene å se på.

Hva heter det andre programmet som ikke var fake da? Han som var helt alene med kameraet. Mye bedre enn bear grylls.

Survivorman. Artig det også, men kan ikke sammenlignes. Han gjør ikke alle disse syke greiene som Grylls gjør. Han finner mat, lager mat og finner et sted å sove. Han svømmer ikke under isen i minus 30, klatrer fjellskrenter uten sikkerhetsutstyr eller alle disse andre urovekkende greiene.

Ex SAS-soldater har en litt spesiell mentalitet når det kommer til å gjøre idiotiske ting ja...

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Nå er ikke jeg særlig emosjonell til vanlig, men på slutten av The Road tok jeg faktisk til tårene :ph34r:

Boka er også veldig sterk. For en gangs skyld har jeg faktisk lest ei bok før jeg har sett filmen... ikke at jeg har fått sett den enda, da kinoen i byen her har valgt å ikke vise den. >.<

Så foreløpig ser jeg på Stalker og har sett ferdig del.1 av 3. Teksten går jo så jævlig fort at jeg så vidt rekker å lese :p

Skrevet

Muslinger, østers, skjell ... Det har en nasty konsistens og smaker ugg.

I alle mine erfaringer har det kommet rett opp igjen.

Oh well. Jeg har fått tak i nesten 20 album med Rita og Helges fantastiske "Frem fra glemselen"! :D

*vri opp volumet til maks og vel så det*

Skrevet

Jeg spiser ikke sjokolade lenger, og blir merkelig nok ikke frista eller godteklein av pratet deres heller. Må være sjuk. Skal jeg ha noe "snop", spiser jeg egentlig helst kjeks med ost eller vingummi :p

Skrevet

skjer her a? hva er nice å lage av varm mat når man er sulten på denna tiden? hadde jeg hatt brød hadde jeg lagd toast, men det har man jo ikke :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...