Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Liker du ikke nerder? :!:

Alex Rosén failer så hardt hver eneste gang. Skjønner ikke hvordan man kan ha slike tullete dommere.

Edit: Leif.

Endret av Latias
Skrevet

Haha, lol @ nerdene i NT som hentet inspirasjon fra Zelda. Ene nerden ville ikke si hvor mye dataspill han spiller hver dag, for han ville ikke bli sett på som nerd. Han andre nerden hadde ikke renset instrumentet sitt. :!:

Hallo, fuck det. Ocarinaen var helt rein, og det hørtes helt riktig ut, det er bare dommerne som ikke har noen form for peiling. Og deg, åpenbart.
Skrevet

Elsker å spille en runde med et spill når det ser ut som det kommer til å gå rett vest, men så skjer det noe som endrer hele runda, og plutselig er det du som klapper fienden på rævva.

Skrevet

Har vært noen timer i boblebadet og slapper nå av med en kopp te.

Samebror har besøk av to jenter jeg hverken har sett eller hørt om før :ermm:

Han trenger jo ikke å fortelle alt til deg. ;)

Skrevet

Har vært noen timer i boblebadet og slapper nå av med en kopp te.

For tredje gangen denne uka? Ser ut som du tar boblebad hver eneste dag.

Skrevet

Haha, lol @ nerdene i NT som hentet inspirasjon fra Zelda. Ene nerden ville ikke si hvor mye dataspill han spiller hver dag, for han ville ikke bli sett på som nerd. Han andre nerden hadde ikke renset instrumentet sitt. :!:

Hallo, fuck det. Ocarinaen var helt rein, og det hørtes helt riktig ut, det er bare dommerne som ikke har noen form for peiling. Og deg, åpenbart.

Det hørte i hvert fall ikke riktig ut. Spiller ikke Zelda selv, men beklager hvis det faktisk skal pipe slik. Var i hvert fall morsomt. :wee:

Skrevet

Samebror har besøk av to jenter jeg hverken har sett eller hørt om før :ermm:

Spør om du får låne den ene?

Hun ene var ganske så fin, hun andre var stygg... Da ender jeg opp med reserven, noe jeg ikke vil. Så nei takk.

Skrevet (endret)

For ej kjøyre Granada

jada

ja det e kje nåke lada

Det e en slike bil ja du må ha

Me sota rute å sjalusi

Å wunderbaum oppi speieli

Då stende damene i kø å vil kome inni

Det e kje problem å få fine dame inni

Viss du kjøyre en Granada 2,8 GHIA i

Me horelys oppi taket

En cerwin vega sub i seteryggji bake