Slimda Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Jeg forlot rommet idet de tok seg til scenen. Jeg takler bare ikke slike patetiske ting.
Latias Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 (endret) Liker du ikke nerder? :!: Alex Rosén failer så hardt hver eneste gang. Skjønner ikke hvordan man kan ha slike tullete dommere. Edit: Leif. Endret 19. mars 2010 av Latias
Eplefe Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Haha, lol @ nerdene i NT som hentet inspirasjon fra Zelda. Ene nerden ville ikke si hvor mye dataspill han spiller hver dag, for han ville ikke bli sett på som nerd. Han andre nerden hadde ikke renset instrumentet sitt. :!: Hallo, fuck det. Ocarinaen var helt rein, og det hørtes helt riktig ut, det er bare dommerne som ikke har noen form for peiling. Og deg, åpenbart.
Romis Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Elsker å spille en runde med et spill når det ser ut som det kommer til å gå rett vest, men så skjer det noe som endrer hele runda, og plutselig er det du som klapper fienden på rævva.
Sameboe Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Samebror har besøk av to jenter jeg hverken har sett eller hørt om før
After Dark Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Har vært noen timer i boblebadet og slapper nå av med en kopp te. Samebror har besøk av to jenter jeg hverken har sett eller hørt om før Han trenger jo ikke å fortelle alt til deg.
Romis Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Har vært noen timer i boblebadet og slapper nå av med en kopp te. For tredje gangen denne uka? Ser ut som du tar boblebad hver eneste dag.
Latias Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Haha, lol @ nerdene i NT som hentet inspirasjon fra Zelda. Ene nerden ville ikke si hvor mye dataspill han spiller hver dag, for han ville ikke bli sett på som nerd. Han andre nerden hadde ikke renset instrumentet sitt. :!: Hallo, fuck det. Ocarinaen var helt rein, og det hørtes helt riktig ut, det er bare dommerne som ikke har noen form for peiling. Og deg, åpenbart. Det hørte i hvert fall ikke riktig ut. Spiller ikke Zelda selv, men beklager hvis det faktisk skal pipe slik. Var i hvert fall morsomt.
KKake Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Samebror har besøk av to jenter jeg hverken har sett eller hørt om før Spør om du får låne den ene?
Sameboe Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Samebror har besøk av to jenter jeg hverken har sett eller hørt om før Spør om du får låne den ene? Hun ene var ganske så fin, hun andre var stygg... Da ender jeg opp med reserven, noe jeg ikke vil. Så nei takk.
Eplefe Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Det hørte i hvert fall ikke riktig ut. Spiller ikke Zelda selv, men beklager hvis det faktisk skal pipe slik. Var i hvert fall morsomt. http://www.youtube.com/watch?v=Hep3gYIdl0E
Romis Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 (endret) For ej kjøyre Granada jada ja det e kje nåke lada Det e en slike bil ja du må ha Me sota rute å sjalusi Å wunderbaum oppi speieli Då stende damene i kø å vil kome inni Det e kje problem å få fine dame inni Viss du kjøyre en Granada 2,8 GHIA i Me horelys oppi taket En cerwin vega sub i seteryggji bake Det dunka når ej fær forbi Ja ej spela country til damene inni Endret 19. mars 2010 av Romis
Coa Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Pokker ta broren min som solgte vår Nintendo 64 med Zelda Ocarina of Time
Romis Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Pokker ta broren min som solgte vår Nintendo 64 med Zelda Ocarina of Time Savner OOT selv, har jo Emulator da.
Sameboe Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Pokker ta broren min som solgte vår Nintendo 64 med Zelda Ocarina of Time *Se på Nintendoen sin med OOT inni*
Skjelvgråt Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Her skal jeg kose meg idag, hmm sikkert spille bc2. Lydtett er rommet også, så kan ha høy lyd ^^
Romis Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får på stereomix uten lydkort?
Skjelvgråt Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Fordi at jeg ikke gidder å bruke den store skjermen, hakke orka og koble til
Natrich Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Fordi at jeg ikke gidder å bruke den store skjermen, hakke orka og koble til Du har et awesome annlegg men bruker det ikke? Herregud!
Anbefalte innlegg