Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smurf: Haha, jaja, slik kan det gå :p

Renderfarm... aah :dribble:

Vi trenger med stor sannsynlighet en sånn ca mai, juni. Får sende materialet til noen som har en og be om at de gjør det. Evt. betale. :p

Skrevet

Smurf: Haha, jaja, slik kan det gå :p

Renderfarm... aah :dribble:

Vi trenger med stor sannsynlighet en sånn ca mai, juni. Får sende materialet til noen som har en og be om at de gjør det. Evt. betale. :p

Såpass? :p

Skrevet

Yeah. Totalproduksjon hvor vi skal ha en del 3D-elementer i hva enn vi ender opp med å lage. :p

Med stor sannsynlighet blir det character animations og noen eksplosjoner. Siden jeg ikke får lov til å sprenge ting likevel ser det ut til -_-

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Aha, well. Jeg tror ikke typen min ville blitt særlig fornøyd om jeg skulle honglat lita med en annen dude.

Men jenter går greit? :p

Skrevet

Fikk evig lyst på pizza her i sted nå. Tror dog ikke jeg gidder det. Sparer meg heller penga og spiser brødskive. ^^

Den innstillingen har jeg òg!

Skrevet (endret)

Noen som vet om det går ann å bruke ram brikken fra en Dell studio på min Asus EEE?

Drepte jeg hele kafeen med mitt spørsmål eller?

Endret av Kim S
Skrevet (endret)

Men jenter går greit? :p

Vil du teste, kanskje? ;)

Edit: wtf kakemonsteret gikk nettopp forbi meg.

Endret av Eplefe
Skrevet

Win?

Mer win enn mine tørre, harde skorper i alle fall. Oh well, er i det minste mat, og det er bedre enn å spise tørre kjeks igjen.

I morgen tror jeg jeg skal stå opp når sambo drar på skolen, og så skal jeg ligge på sofaen og høre på "Young folks"-remixer til jeg stikker på skolen i to-tida.

Han klarer nemlig ikke sangen, og synes remixene er helt jævlige og irriterende.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...