Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har rare damer på jobb..jeg sitter her på kontoret og småfiser litt etter pastamiddag i kantina. Så kommer ei kjerring inn og sier "Hæ harru fisi nå høhøhøhæhæhæhæ"

Skrevet

Vuhu! Jeg har kommet med forumets første virtuelle eksempel :p

wat eksempel?

KongKake fikk et eksempel på hva jeg mente. Se forrige side.

Haha. Hvilken BBC-code brukte du? :ninja:

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Haha. Hvilken BBC-code brukte du? :ninja:

Ettersom jeg ikke har peiling på hva det er for noe, så var det den kule koden B)

Skrevet (endret)

Trent i dag, kommer ikke til å kunne gå i morgen men det er nå så. Så har en påbegynt arbeidet med ny nettside også...begynt i allefall

Btw: det heter ikke BBC-code, det heter BB-code :p

Endret av b-real
Skrevet

Nei...det er noe fucked når jeg copy/paster ting inn ifra andre steder. Så skal det liksom være så Web 2.0 og hightech at det skal være den utformingen som jeg paster men det skjer ikke i det hele tatt og av og til blir det slike clusterfucks som ovenfor.

Enten så er det forumet som kuker til eller så er det beta-versionen av Chrome som ikke jobber helt korrekt.

Jeg savner iallefall knappen for å vise BB-code i innleggene...hater dette Web 2.0 greiene.

Skrevet

Snop til 250 spenn... sunt :ermm: Jeg gnafler gulrot! Det er faenmeg undervudert!

Har en tendens til å overdrive snop handling. Kjente etter en halv sjokolade at det egentlig var nokk.

Gulrøtter er vell ikke for rever men for kaniner??

Skrevet (endret)

Jaja, åssen føles det å bevege på skrotten da Birill?

Føles utrolig godt. Gleder meg bare til Avancia flytter så jeg slipper å gå liek 20min til treningstudioet.

Også frityrstekt morkake? :) En delikatesse, iallefall ifølge Tom Cruise.
I know.

Han var en retard når jeg hilst på han iallefall:

25469_415160905960_684430960_5465573_8212530_n.jpg

Endret av b-real
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...