Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet

TøseGuri: Silje sier at jeg suger kuken din for å få nett :|...

makan så skitten du er!

Å ja.

:wee:

Skrevet

Vel, hun snakker om å kjøpe avstøpninger av pikkene til rammstein så typen hennes, som hater dem, kan stappe dem opp i ræva. Samt å rive av hodet til babyer, spise det og kaste det opp på kroppen deres igjen. Mer vil jeg ikke si. Jeg skal faktisk spise i dag.

Skrevet

Vel, hun snakker om å kjøpe avstøpninger av pikkene til rammstein så typen hennes, som hater dem, kan stappe dem opp i ræva. Samt å rive av hodet til babyer, spise det og kaste det opp på kroppen deres igjen. Mer vil jeg ikke si. Jeg skal faktisk spise i dag.

Sounds like the perfect woman!

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Genialt.

Skrevet

Genialt.

Når ble genialt det nye ordet for sykt?

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Genialt.

Når ble genialt det nye ordet for sykt?

Akkurat nå.

Skrevet (endret)

Er bare å kjøpe den special edition box versjonen av den nye plata til Rammstein, der er 6 dildoer som "visstnok" er avstøpning av pikken til alle sammen. Platebutikker nektet å ta den boksen inn i Norge fordi de ikke ville selge sexleketøy, tro det eller ei.

Endret av Bytex
Skrevet

Er bare å kjøpe den special edition box versjonen av den nye plata til Rammstein, der er 6 dildoer som "visstnok" er avstøpning av pikken til alle sammen. Platebutikker nektet å ta den boksen inn i Norge fordi de ikke ville selge sexleketøy, tro det eller ei.

Bestilt og betalt. Den der kommer Zealuu til å trives med å ha utstilt på rommet. 8D
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...