Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 TøseGuri: Silje sier at jeg suger kuken din for å få nett :|... makan så skitten du er! Å ja.
Mikkel™ Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Jeg tror faktisk ikke dere vil vite. Oh but we do
Catkin Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Vel, hun snakker om å kjøpe avstøpninger av pikkene til rammstein så typen hennes, som hater dem, kan stappe dem opp i ræva. Samt å rive av hodet til babyer, spise det og kaste det opp på kroppen deres igjen. Mer vil jeg ikke si. Jeg skal faktisk spise i dag.
Slurpee Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Vel, hun snakker om å kjøpe avstøpninger av pikkene til rammstein så typen hennes, som hater dem, kan stappe dem opp i ræva. Samt å rive av hodet til babyer, spise det og kaste det opp på kroppen deres igjen. Mer vil jeg ikke si. Jeg skal faktisk spise i dag. Sounds like the perfect woman!
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Vel, hun snakker om å kjøpe avstøpninger av pikkene til rammstein så typen hennes, som hater dem, kan stappe dem opp i ræva. Samt å rive av hodet til babyer, spise det og kaste det opp på kroppen deres igjen. Mer vil jeg ikke si. Jeg skal faktisk spise i dag. Genialt.
Wiciwato Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Vel, hun snakker om å kjøpe avstøpninger av pikkene til rammstein så typen hennes, som hater dem, kan stappe dem opp i ræva. Samt å rive av hodet til babyer, spise det og kaste det opp på kroppen deres igjen. Mer vil jeg ikke si. Jeg skal faktisk spise i dag. Genialt. Når ble genialt det nye ordet for sykt?
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Vel, hun snakker om å kjøpe avstøpninger av pikkene til rammstein så typen hennes, som hater dem, kan stappe dem opp i ræva. Samt å rive av hodet til babyer, spise det og kaste det opp på kroppen deres igjen. Mer vil jeg ikke si. Jeg skal faktisk spise i dag. Genialt. Når ble genialt det nye ordet for sykt? Akkurat nå.
Bytex Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 (endret) Er bare å kjøpe den special edition box versjonen av den nye plata til Rammstein, der er 6 dildoer som "visstnok" er avstøpning av pikken til alle sammen. Platebutikker nektet å ta den boksen inn i Norge fordi de ikke ville selge sexleketøy, tro det eller ei. Endret 16. mars 2010 av Bytex
Wiciwato Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 (endret) Genitalialt! Endret 16. mars 2010 av Wiciwato
Eplefe Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Er bare å kjøpe den special edition box versjonen av den nye plata til Rammstein, der er 6 dildoer som "visstnok" er avstøpning av pikken til alle sammen. Platebutikker nektet å ta den boksen inn i Norge fordi de ikke ville selge sexleketøy, tro det eller ei. Bestilt og betalt. Den der kommer Zealuu til å trives med å ha utstilt på rommet. 8D
Anbefalte innlegg