L4r5 Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 (endret) Er det bare meg eller ligner han på TV3 nå veldig på datasmurf? edit: Nå filma de selvsagt ikke lenger han. Endret 14. mars 2010 av L4r5
Deadringer Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Grunnen til at de ikke videreførte lobotomi er jo fordi det er ulovlig. No shizzle.
Bytex Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Mange jeg vet om som kunne trengt seg en kakk på hver side av tinningen og leve resten av livet som grønnsak i en celle.
Eplefe Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Nå kakker de ikke tinningen når man lobotomerer noen. De går inn under/over venstre øyet, tror jeg.
Nopros Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Det er en i Hamar som ligner veldig på Wheelman. Har også sett en nesten lik kopi av Datasmurf, men det var visst ikke han
Bytex Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 (endret) På film har jeg sett de slår en rund takkete greie hardt med hammer på hver tinning..det var visst utbredt på slutten av 1800 tallet iflg wikipedia. Et passe kakk er visst nok til å bryte forbindelsen i forhjernen så de blir grønnsak. Veldig praktisk måte å kvitte seg med "gale" folk på, sikkert..selv om de egentlig bare trengte litt psykoterapi eller beroligende medisiner, men det var ikke funnet opp enda. Endret 14. mars 2010 av Bytex
Latias Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 nå er jeg DRITLEI pokemon Hva er det jeg hører nå?
Eplefe Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 På film har jeg sett kirurger gjennomføre en operasjon med vanlige latexhansker (sånne som når opp til rett over håndleddet) men i virkeligheten vet jeg at de bruker sånne som går til albuen, og i vinyl mtp. at latex er mye mer allergifremkallende.
Bytex Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Men altså..alt vi ser på film er jo ekte. Fordi vi ser det jo! På TV! Altså er det ekte.
Deadringer Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Nå kakker de ikke tinningen når man lobotomerer noen. De går inn under/over venstre øyet, tror jeg. Jeppsipepsi. Ganske fascinerende.
Wiciwato Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 (endret) Menstruasjon. Menstruasjon, ofte bare kalt mens eller mensen, er en månedlig blødning fra livmora hos kvinner i fruktbar alder som ikke er gravide. Menstruasjonen er en del av menstruasjonssyklusen, som er en fysiologisk syklus, det vil si et regelmessig gjentatt forløp i kroppen, som er styrt av kjønnshormoner. Selve menstruasjonssyklusen er en nødvendig prosess for reproduksjon, altså å lage barn, men mensen er tegn på at kvinnen ikke er gravid. Blødningen oppstår når et modent egg, som er en kvinnelig kjønnscelle, frigjøres fra eggstokkene (ovariene) under eggløsningen (ovulasjonen) og egget ikke blir befruktet av sæd fra en mann. Istedenfor å feste seg til livmorslimhinnen, blir det ubefruktede egget da skylt ut sammen med hinnen og blod. Hos kvinner har menstruasjonssyklusen en lengde på ca. 28 dager. Mensen begynner vanligvis når jentene er 11 til 16 år gamle og fortsetter til kvinnene når menopausen eller overgangsalderen først i 50-åra. Hos andre dyrearter er det bare større menneskeaper som utviser menstruasjonsyklus. Hos de fleste andre pattedyr finner man i stedet østrus-syklus. Ordet menstruasjon kommer fra latin og betyr «månedlig». Fun fact: Menstruasjon har samme farge som Tommy i avataren min har. Endret 14. mars 2010 av Wiciwato
Eplefe Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Men det finnes og festeblødninger, som kan minne om mensen men som betyr at du er gravid. Just saying.
Mikkel™ Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 JAJA FÅLKENS! Jeg driver å ypper opp til catfight med folka på Mote delen
A-Jay Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Ser ut som bankkortet mitt og diverse ID-kort med magnetstripe og RFID klarte å snike seg med i maskinvasken og videre i tørketrommelen. De ser litt bølgete ut nå, og noen skraper, men ellers fin. Funker de fortsatt? Må jeg bytte dem ut?
Mikkel™ Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 (endret) funker nok. Jeg klarte å vaske de fleste GBA spillene mine før og de funka etterpå Endret 14. mars 2010 av Mikkel™
Anbefalte innlegg